Ihhh man bliver nysgerrig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2012

Miss Church

Nadia&Daniel skriver:

Nu hvor den nye funktion er kommet, hvor man kan se at x antal har besøgt ens profil. Bliver man altså nysgerrig.. Men må spare i disse tider, så må desværre forblive nysgerrig, ang. hvem som besøger mig.. Må I er stadig velkommen til at smide en besked i gæstebogen, så bliver lidt af min nysgerrighed stillet

Haha jeg tænker præcis det samme! Det er lige før jeg overvejer et plus-meldlemskab Men det er jo nok også meningen med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Janni.

StephanieJ skriver:

Nååh okay Tak..

Unødvendigt..
Der kan jo også komme folk udefra og kigge, så kan ikke se hvordan den skal kunne vise det korrekt alligevel..

Nemlig, det vil ikke få mig til at overveje et plus medlemskab. 

Anmeld

25. november 2012

Laulund87

StephanieJ skriver:

Nååh okay Tak..

Unødvendigt..
Der kan jo også komme folk udefra og kigge, så kan ikke se hvordan den skal kunne vise det korrekt alligevel..

Hvis ikke man har en profil, kan man ikke kigge andres profiler Man kan kun læse med på forsiden..

Anmeld

25. november 2012

**Ønskebabyen

Nadia&Daniel skriver:

Nu hvor den nye funktion er kommet, hvor man kan se at x antal har besøgt ens profil. Bliver man altså nysgerrig.. Men må spare i disse tider, så må desværre forblive nysgerrig, ang. hvem som besøger mig.. Må I er stadig velkommen til at smide en besked i gæstebogen, så bliver lidt af min nysgerrighed stillet

Hvor kan man se det henne?

Anmeld

25. november 2012

Steph_Laurits

Laulund87 skriver:

Hvis ikke man har en profil, kan man ikke kigge andres profiler Man kan kun læse med på forsiden..

Man kan da google en og så se hele personens profil hvis man ikke er medlem?

Anmeld

25. november 2012

Laulund87

StephanieJ skriver:

Man kan da google en og så se hele personens profil hvis man ikke er medlem?

Hmm nå okay, men hvis man søger på en profil og vil gå ind på den, skriver den "login påkrævet"

Under alle omstændigheder tror jeg heller ikke det bliver registreret hvis man går ind den vej som du skriver

Anmeld

25. november 2012

Steph_Laurits

Laulund87 skriver:

Hmm nå okay, men hvis man søger på en profil og vil gå ind på den, skriver den "login påkrævet"

Under alle omstændigheder tror jeg heller ikke det bliver registreret hvis man går ind den vej som du skriver

Ja hvis du søger PÅ baby.dk...

Men hvis du googler en artikel og den kommer op på google, så kan man da?

Men uanset hvad - så syntes jeg det er unødvendigt med "hvem har set min profil"

Anmeld

25. november 2012

Laulund87

StephanieJ skriver:

Ja hvis du søger PÅ baby.dk...

Men hvis du googler en artikel og den kommer op på google, så kan man da?

Men uanset hvad - så syntes jeg det er unødvendigt med "hvem har set min profil"

Hehe det var også det jeg mente

Jah det er den nok..

Anmeld

25. november 2012

Steph_Laurits

Laulund87 skriver:

Hehe det var også det jeg mente

Jah det er den nok..

Anmeld

25. november 2012

CamillaSoefelt

Nadia&Daniel skriver:

Hvor ser du det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.