Ihhh man bliver nysgerrig..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.510 visninger
52 svar
0 synes godt om
25. november 2012

Nadia&Daniel

Nu hvor den nye funktion er kommet, hvor man kan se at x antal har besøgt ens profil. Bliver man altså nysgerrig.. Men må spare i disse tider, så må desværre forblive nysgerrig, ang. hvem som besøger mig.. Må I er stadig velkommen til at smide en besked i gæstebogen, så bliver lidt af min nysgerrighed stillet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2012

Laulund87

Det samme her Jeg kan heller ikke se hvem der besøger mig og det er irriterende

Anmeld

25. november 2012

Nadia&Daniel

Laulund87 skriver:

Det samme her Jeg kan heller ikke se hvem der besøger mig og det er irriterende

Det er det nemlig  især når der lige pludselig står 9 stk.

Anmeld

25. november 2012

Laulund87

Nadia&Daniel skriver:

Det er det nemlig  især når der lige pludselig står 9 stk.

Ja og så kommer man på og så får man en nodifikation om at der er nogen der har været omkring min profil mens jeg har været offline.. Ihh jeg har forstået det, lad nu være

Anmeld

25. november 2012

M (:

Nadia&Daniel skriver:

Nu hvor den nye funktion er kommet, hvor man kan se at x antal har besøgt ens profil. Bliver man altså nysgerrig.. Men må spare i disse tider, så må desværre forblive nysgerrig, ang. hvem som besøger mig.. Må I er stadig velkommen til at smide en besked i gæstebogen, så bliver lidt af min nysgerrighed stillet

Ja, det er da vildt frustrerende, og man bliver jo sååå nysgerrig - man er vel kvinde! 

Anmeld

25. november 2012

Lise

Jeg synes det er en led funktion!  Det er da mega ufedt, at man ikke kan besge nogen profil, uden at ejermanden straks kan se det. Øv bøv!

Anmeld

25. november 2012

Koen.

Laulund87 skriver:

Ja og så kommer man på og så får man en nodifikation om at der er nogen der har været omkring min profil mens jeg har været offline.. Ihh jeg har forstået det, lad nu være

Jeg stalker dig totalt

Anmeld

25. november 2012

4kløver

Lise skriver:

Jeg synes det er en led funktion!  Det er da mega ufedt, at man ikke kan besge nogen profil, uden at ejermanden straks kan se det. Øv bøv!

Ja.. som jeg tit for trykket forkert når jeg er på mobilen.

Anmeld

25. november 2012

L&V

Lise skriver:

Er heller ikke helt sikker på hvad den funktion skal gøre godt for

Anmeld

25. november 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Er heller ikke helt sikker på hvad den funktion skal gøre godt for

Heller ikke mig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.