Vugge eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juni 2009

AstridM

Slyngevuggen er briliant!!

www.sneglehuset.com vores piger har sovet som en sten i dem indtil de var 8 mdr. Virkelig godt og kan kun anbefales.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Lone Jakobsen

har heller aldrig haft en vugge til nogen af mine.
jeg elsker liften fordi det er så nemt.
hvis den lille falder i søvn når man går aftens tur, tager man bare og stiller den op i sengen... så genialt..
og så er jeg alt for nærig til at bruge penge på en vugge... uanset hvor skønne nogen af dem er.

Anmeld

7. juni 2009

Mca<3

Er super glad for vores slyng vugge .. Der er både hjul og vugge fukktion  Ville ikke undvære den for noget og så er den stor ,, Den hedder monica svingvugge og forhandles i babysam

Anmeld

7. juni 2009

Pipsemor

Tanja.. skriver:

Er super glad for vores slyng vugge .. Der er både hjul og vugge fukktion  Ville ikke undvære den for noget og så er den stor ,, Den hedder monica svingvugge og forhandles i babysam

Sjovt med den dér "monica svingvugge". Den har jeg faktisk lige kigget på på babysam's hjemmeside. Overvejer dog også "monica tremmeseng", hvis den da har hæve-/sænkebund.

Anmeld

7. juni 2009

FrKLA

Piamus skriver:

Sjovt med den dér "monica svingvugge". Den har jeg faktisk lige kigget på på babysam's hjemmeside. Overvejer dog også "monica tremmeseng", hvis den da har hæve-/sænkebund.

Vi har købt Monica tremmesengen til vores lille prins..
Der er mulighed for 3 højder i sengen.. Og den er smart , og meget let at samle, og skille af igen..
Jeg regner stærkt med at købe en vugge, jeg har ikke mulighed for at  han kan stå udenfor og sove i barnevogn, så her bliver barnevognen "sparet" væk..

Anmeld

7. juni 2009

heaven

Lasse lå en vugge i de første 4 mdr ca - det var en familievugge, som min far og hans søskende har ligget i. Så det synes vi var lidt specielt og hyggeligt, og jeg har ikke fortrudt - den var på hjul, så den stod i stuen med os om aftenen, og så kunne vi kører den ind i soveværelset til natten.....

Jannie - der vil bruge den igen ved nr 2 engang

Anmeld

7. juni 2009

Katjaro

Ingen vugge her.

Både til nr. 1 og 2 har vi brugt liften indtil de er vokset ud af den. Min mand har tømret en lille dims som den står på inde ved siden af sengen, som gør at jeg ikke skal bukke mig så langt ned.

Hilsen Katja og Theis

Anmeld

7. juni 2009

4xGreve

Piamus skriver:

Hej allesammen,

Jeg har brug for et par gode råd eller erfaringer inden jeg går ud og køber seng til min lille kommende dreng.

Hvad har I bedst erfaringer med - en vugge eller tremmeseng?

Det skal måske lige siges, at vi pt. har pladsmangel (kan ikke få solgt lejligheden). Vi har kun 43 kvm. i alt. Dog regner vi med at flytte inden for et år, men hvor længe kan en baby være i en evt. vugge?

Håber, I kan hjælpe.
På forhånd tak.
Pia

Vuggen blev også meget hurtigt fjernet herhjemme og ikke fordi hun var for stor men fordi vi var mere trygge ved en tremme seng og fordi hun sov megte af tiden ved os...

Næste barn kommer nok til at ligge ved os de første par måneder og derefter i en tremmeseng...

Her hjemme er vi af den mening at vugge er spild af penge...!

Held og lykke med den kommende lille ny...

Anmeld

7. juni 2009

cille22

Vi fik en vugge til vores første fødte og har elsket den, men havde vi selv skulle købe den havde vi ikke gjort det, da man jo sagtens kan nøjes med en lift...

Men nu var den der og er blevet brugt flittigt til alle 3 unger, ja lige nu ligger sidste skud på stammen og sover i den...

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

7. juni 2009

Christinahr

Piamus skriver:

Hov, Christinahr... Linket virker ikke.

Nej kan se jeg har lavet en stavefejl

Men du har fået det længere ommme, men det er www.sneglehuset.com

Den er så fantastisk. Vi er så glade for den. Hvis han bevæger sig vugger den ham i søvn igen og man kan meget nemt pakke den sammen og tage den med som weekend seng eller bare til middagsluren når mans kal ud da der medfølger sådan en til dørkammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.