Airbag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. juni 2009

SaNiNa

Mikkelmusen skriver:

Sorry hvis jeg har misset det, men hvilken bil har i Sanne?

Vi har en passat, men i følge den bog i bilen skal der på værksted og have den slået fra...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2009

Findusinde

Puh Sanne, hvorfor ligger du ikke med hoved i begge ender på nuværende tidspunkt? Hvordan går det med veerne??

Anmeld

8. juni 2009

SaNiNa

Findusinde skriver:

Puh Sanne, hvorfor ligger du ikke med hoved i begge ender på nuværende tidspunkt? Hvordan går det med veerne??

Ville jeg godt nok osse ønske jeg gjorde for har så mange smerter og har næsten ikke osvet i nat... men skal lige i bad og have lidt at spise så vil jeg ringe til min jordemoder...

Veerne er lidt underlig nogle gange kommer de med 5 min mellemrum andre 20 min...

Anmeld

8. juni 2009

Mum33

Ring til hende - skru bissen på og sig at nu må de sgu gøre noget. Du har jo ikke kræfter til fødslen ellers

Håber der sker noget nu. Glæder os til at se et billede af din lille mand.

Anmeld

8. juni 2009

Findusinde

Sanne skriver:

Ville jeg godt nok osse ønske jeg gjorde for har så mange smerter og har næsten ikke osvet i nat... men skal lige i bad og have lidt at spise så vil jeg ringe til min jordemoder...

Veerne er lidt underlig nogle gange kommer de med 5 min mellemrum andre 20 min...

Puha, det lyder bestemt ikke behageligt.. Håber der snart sker noget søde...

Anmeld

8. juni 2009

Diana...

Lisbeth Ellehauge skriver:

Ring til hende - skru bissen på og sig at nu må de sgu gøre noget. Du har jo ikke kræfter til fødslen ellers

Håber der sker noget nu. Glæder os til at se et billede af din lille mand.

Helt enig jeg synes sgu os d skal ringe og sige der skal ske noget nu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.