Airbag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.323 visninger
25 svar
0 synes godt om
7. juni 2009

SaNiNa

Har i fået slået jeres airbag fra på passegersædet i jeres biler?

Vi har snakket om at få det gjord så jeg kan køre selv og kunne lå lillemanden, men det vil koste os 1500kr for at få slået det fra og så 1500kr for at få det sat til igen og det syntes vi godt ok er mange penge...

Hvad har i gjord?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2009

Pige2009

Sanne skriver:

Vi har snakket om at få det gjord så jeg kan køre selv og kunne lå lillemanden, men det vil koste os 1500kr for at få slået det fra og så 1500kr for at få det sat til igen og det syntes vi godt ok er mange penge...

Hvad har i gjord?

I min bil - Renault Clio - kan man selv slå passagerairbaggen til og fra med bilnøglen, så det er bare perfekt

Anmeld

7. juni 2009

Mum33

Lige under rattet, lidt til venstre sidder en røde "knap" der kan drejes ved brug af bilnøglen. Det er dog vist ikke alle biler der har denne funktion.

Knus.

Anmeld

7. juni 2009

SaNiNa

huum det skal vi da lige have tjekket op på for syntes 3000kr er mange penge...

kæresten har haft ringet rund til forskellige steder

Anmeld

7. juni 2009

Englebisse

Sanne skriver:

Hvad har i gjord?

På nogle biler sidder der en knap lige under hanskerummet, men i vores er det en sikring man skal tage. Har I ikke en manuelbog til bilen? Der kan kan I se hvor man kan tage Airbagen. For det er godt nok mange penge hvis I for mekaniker til det.

Anmeld

7. juni 2009

Sweet1978

Nu har jeg så gammel en bil at den ikke har airbags så her er det ikke noget problem og Danielle har siddet foran indtil fornyligt fordi hun blev køresyg af at sidde bagi. Men det ser ud som om hun er vokset fra det nu, det går i al fald fint. Hun begyndte at sidde og pille ved gearstang mm. under kørslen så jeg prøvede at rykke hende om bagi.....

Anmeld

7. juni 2009

Mie A

Jeg har altid haft mine børn på bagsædet, da det er det mest sikre. Synes ikke at der er nogen grund til at de skal sidde ved siden af mig - Det vil jo bare være en distration når jeg kører, som jo kan være ret farlig!

Anmeld

7. juni 2009

Stumpen

Mie A skriver:

Jeg har altid haft mine børn på bagsædet, da det er det mest sikre. Synes ikke at der er nogen grund til at de skal sidde ved siden af mig - Det vil jo bare være en distration når jeg kører, som jo kan være ret farlig!

Helt enig... og bette mand har bedre af at skrige til du kan holde ind end at I kører galt fordi du vil trøste ham og miste konsentrationen mht. kørslen..

Anmeld

7. juni 2009

Christinahr

Mine sider bagi, det er mest sikkert - med eller uden airbag

Anmeld

7. juni 2009

Honningblomst

Mie A skriver:

Enig....og så har der også været episoder hvor airbagen burde være slået fra og ikke var den...så jeg ville ikke gøre det. Om på bagsædet med den lille...Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.