Voice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

L&V

Babymor2010 skriver:

Haha ja jeg er heller ikke fan af Xander, men de sidste gange har han oppet sig 

Ha ha jeg syntes han er blevet værre og værre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Ha ha jeg syntes han er blevet værre og værre

Anmeld

24. november 2012

Hønsemor

Jeg er helt klart på team Lene i år, og det er jeg af den simple årsag at jeg ved hvem Christian er Når jeg kigger på hans udvikling igennem programmerne så synes jeg virkelig han er nået langt både med musikken, men også sig selv!

Når jeg kigger på Andreas så kan jeg ikke lide ham, men når jeg bare lytter til hans musik så synes jeg faktisk han er dygtig.. Min første kommentar da jeg så Andreas første gang var at han lignede en der havde røget lidt for meget Hash :/

I aften synes jeg Emilie minder alt for meget om Barbera i 'Helt min egen' og det synes jeg faktisk er synd, da hun er en god sanger, men synes lidt hun bliver lavet til copy..

Dianna synger også helt fantastisk, men hendes show og de sange der er blevet valgt er simpelthen for kedelige i forhold til de andre - og mange kigger jo også på selve showet.. Hendes egen sang synes jeg desværre er for tung og monotom, men uden tvivl så er hun en god sanger

Så ja håber Christian vinder, men de er alle sammen skide gode og der er en god grund til at de er kommet til finalen

Anmeld

24. november 2012

Stumpen

Den lykkelige skriver:

Hi hi hvis du gad bruge penge på det..
Jeg synes ham Christian er en "irriterende" type.. så jeg ved snart ikke hvem jeg synes vinder..
MEN jeg synes Lene er meget mere irriterende at høre på end Xander!!

Ja hun er ret så afbrydende, hvis det da ellers er et ord  Men foretrækker nu hende fremfor ham 

Anmeld

24. november 2012

Den lykkelige

Ja hun er ret så afbrydende, hvis det da ellers er et ord  Men foretrækker nu hende fremfor ham 

Ja synes jeg også.. plus at hun taler til xander som om hun selv bare er guds gave til verden og musikken.. Bare fordi hun er ældre og har haft længere karriere.. ikke dermed sagt at jeg synes super godt om xander.. siger mig ikke det store.. men i nogle af de første programmer blev jeg bare så irriteret over Lene bare troede hun var verdens navle

Anmeld

24. november 2012

tarkoflen

Månsson skriver:

Det er helt galt.. Og virkelig skidt når ens deltager synger bedre end en selv burde man bare se sig slået.. Ih ha hvor er han bare et lille barn der ik kan argumentere

Jeg sad og tænkte præcis det samme, og sagde faktisk til kæresten at jeg synes Andreas var bedre end Xander!

Men nu er det jo ikke dem, man skal vælge imellem

Jeg hepper på Emilie... Men gider heller ikke bruge penge på at stemme

Anmeld

24. november 2012

Stumpen

Den lykkelige skriver:

Ja synes jeg også.. plus at hun taler til xander som om hun selv bare er guds gave til verden og musikken.. Bare fordi hun er ældre og har haft længere karriere.. ikke dermed sagt at jeg synes super godt om xander.. siger mig ikke det store.. men i nogle af de første programmer blev jeg bare så irriteret over Lene bare troede hun var verdens navle

Det kan du egentig have ret i - har nok bare set mig så irriteret på ham at jeg ikke har vendt den iforhold til Lene og hendes opførsel...

Anmeld

24. november 2012

L&V

tarkoflen skriver:

Jeg sad og tænkte præcis det samme, og sagde faktisk til kæresten at jeg synes Andreas var bedre end Xander!

Men nu er det jo ikke dem, man skal vælge imellem

Jeg hepper på Emilie... Men gider heller ikke bruge penge på at stemme

Syntes og tror os at hun er den der kan klare sig bedst efter programmet, hun er oppe i tiden

Nej det er lidt en skam de ik os sku bedømmes og ha kritik

Anmeld

24. november 2012

Lunae

Den lykkelige skriver:

Hi hi hvis du gad bruge penge på det..
Jeg synes ham Christian er en "irriterende" type.. så jeg ved snart ikke hvem jeg synes vinder..
MEN jeg synes Lene er meget mere irriterende at høre på end Xander!!

Kunne ikke være mere enig i forhold til Lene! Hun er stjernebelastende!!

Anmeld

24. november 2012

Den lykkelige

Lunae skriver:

Kunne ikke være mere enig i forhold til Lene! Hun er stjernebelastende!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.