Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sidder og ser finalen i Voice - Danmarks største stemme
Er det kun mig der ikke synes ham Andreas er ret god?
Synes virkelig ikke han synger lige så godt som de andre deltagere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Tauf skriver: Jeg har ikke set det. Men er hende her inde fra stadig med? Kan ikke lige husk hvad hun hedder:-)
Jeg har ikke set det. Men er hende her inde fra stadig med? Kan ikke lige husk hvad hun hedder:-)
nej hun røg ud i battlerunden
Selvom hun faktisk var den bedste af de tre der battlede
Silas&Mille skriver: NSidder og ser finalen i Voice - Danmarks største stemme Er det kun mig der ikke synes ham Andreas er ret god? Synes virkelig ikke han synger lige så godt som de andre deltagere.
NSidder og ser finalen i Voice - Danmarks største stemme
Månsson skriver: Nope ham og Christian er frygtelige at høre på... Får pip af dem
Nope ham og Christian er frygtelige at høre på... Får pip af dem
dejligt at hører det ikke bare er mig
Kan rigtig godt lide Dianna
Jeg sidder også og ser det. Synes Andreas synger meget godt, men min favorit er helt klart Christian, han har den bedste stemme
Silas&Mille skriver: dejligt at hører det ikke bare er mig Kan rigtig godt lide Dianna
nu ved jeg godt det ikke er coachene der er snak om, men Xander er da bare for belastende
Silas&Mille skriver: Sidder og ser finalen i Voice - Danmarks største stemme Er det kun mig der ikke synes ham Andreas er ret god? Synes virkelig ikke han synger lige så godt som de andre deltagere.
liam er for lækker emilie er bedst smiler
Synes bestemt ikke at han er en værdig vinder. Tror der er mange der ikke vil stemme på ham på grund af den latterlige coach han har. Xander er så belastende at høre på!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128