Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
sabrina89 skriver: Synes bestemt ikke at han er en værdig vinder. Tror der er mange der ikke vil stemme på ham på grund af den latterlige coach han har. Xander er så belastende at høre på!!
Synes bestemt ikke at han er en værdig vinder. Tror der er mange der ikke vil stemme på ham på grund af den latterlige coach han har. Xander er så belastende at høre på!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Silas&Mille skriver: Sidder og ser finalen i Voice - Danmarks største stemme Er det kun mig der ikke synes ham Andreas er ret god? Synes virkelig ikke han synger lige så godt som de andre deltagere.
Sidder og ser finalen i Voice - Danmarks største stemme
Er det kun mig der ikke synes ham Andreas er ret god?
Synes virkelig ikke han synger lige så godt som de andre deltagere.
Nooooo ikke kun dig Jeg kan ikke se hvad han skal stå i finalen for - Xander havde SÅ mange andre gode sangere som han fravalgte Jeg er på team Lene i år
Månsson skriver: Tror desværre der sidder mange små piger der er tosset med ham som nok ska stemme
Tror desværre der sidder mange små piger der er tosset med ham som nok ska stemme
Det er jeg ikke et sekund i tvivl om
Ja der skal nok sidde nogen derude der er vilde med både Andreas og Xander
Babymor2010 skriver: Det er jeg ikke et sekund i tvivl om
sabrina89 skriver: Ja der skal nok sidde nogen derude der er vilde med både Andreas og Xander
Lunae skriver: Hvis man kigger på aftenens præstationer, mener jeg at Dianna skulle have vundet, men må stadig stå ved at Andreas er ganske unik. Jeg ville stemme på ham, hvis jeg gad bruge penge på det!
Hvis man kigger på aftenens præstationer, mener jeg at Dianna skulle have vundet, men må stadig stå ved at Andreas er ganske unik. Jeg ville stemme på ham, hvis jeg gad bruge penge på det!
Hi hi hvis du gad bruge penge på det..Jeg synes ham Christian er en "irriterende" type.. så jeg ved snart ikke hvem jeg synes vinder.. MEN jeg synes Lene er meget mere irriterende at høre på end Xander!!
Stumpen skriver: nu ved jeg godt det ikke er coachene der er snak om, men Xander er da bare for belastende
nu ved jeg godt det ikke er coachene der er snak om, men Xander er da bare for belastende
Jeg er SÅ enig..
Han er så træls at hører på
Månsson skriver: Det er helt galt.. Og virkelig skidt når ens deltager synger bedre end en selv burde man bare se sig slået.. Ih ha hvor er han bare et lille barn der ik kan argumentere
Det er helt galt.. Og virkelig skidt når ens deltager synger bedre end en selv burde man bare se sig slået.. Ih ha hvor er han bare et lille barn der ik kan argumentere
Haha ja jeg er heller ikke fan af Xander, men de sidste gange har han oppet sig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128