Voice

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

L&V

sabrina89 skriver:

Synes bestemt ikke at han er en værdig vinder. Tror der er mange der ikke vil stemme på ham på grund af den latterlige coach han har. Xander er så belastende at høre på!!

Tror desværre der sidder mange små piger der er tosset med ham som nok ska stemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Clisolka

Silas&Mille skriver:

Sidder og ser finalen i Voice - Danmarks største stemme

Er det kun mig der ikke synes ham Andreas er ret god?

Synes virkelig ikke han synger lige så godt som de andre deltagere.

Nooooo ikke kun dig  Jeg kan ikke se hvad han skal stå i finalen for - Xander havde SÅ mange andre gode sangere som han fravalgte  Jeg er på team Lene i år 

Anmeld

24. november 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Tror desværre der sidder mange små piger der er tosset med ham som nok ska stemme

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om 

Anmeld

24. november 2012

Lunae

Hvis man kigger på aftenens præstationer, mener jeg at Dianna skulle have vundet, men må stadig stå ved at Andreas er ganske unik. Jeg ville stemme på ham, hvis jeg gad bruge penge på det!

Anmeld

24. november 2012

sabrina89

Månsson skriver:

Ja der skal nok sidde nogen derude der er vilde med både Andreas og Xander

Anmeld

24. november 2012

L&V

Babymor2010 skriver:

Det er jeg ikke et sekund i tvivl om 

Det er helt galt.. Og virkelig skidt når ens deltager synger bedre end en selv burde man bare se sig slået.. Ih ha hvor er han bare et lille barn der ik kan argumentere

Anmeld

24. november 2012

L&V

sabrina89 skriver:

Ja der skal nok sidde nogen derude der er vilde med både Andreas og Xander

Ja det tror jeg ik du ska være et sek i tvivl om

Anmeld

24. november 2012

Den lykkelige

Lunae skriver:

Hvis man kigger på aftenens præstationer, mener jeg at Dianna skulle have vundet, men må stadig stå ved at Andreas er ganske unik. Jeg ville stemme på ham, hvis jeg gad bruge penge på det!

Hi hi hvis du gad bruge penge på det..
Jeg synes ham Christian er en "irriterende" type.. så jeg ved snart ikke hvem jeg synes vinder..
MEN jeg synes Lene er meget mere irriterende at høre på end Xander!!

Anmeld

24. november 2012

Silas&Mille

Stumpen skriver:

nu ved jeg godt det ikke er coachene der er snak om, men Xander er da bare for belastende 

Jeg er SÅ enig..

Han er så træls at hører på

Anmeld

24. november 2012

Clisolka

Månsson skriver:

Det er helt galt.. Og virkelig skidt når ens deltager synger bedre end en selv burde man bare se sig slået.. Ih ha hvor er han bare et lille barn der ik kan argumentere

Haha ja jeg er heller ikke fan af Xander, men de sidste gange har han oppet sig 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.