Fjerner du makup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

Karla

StineW79 skriver:

Ja jeg er kommet til at tænke på hvor mange der endelig fjerner deres makup, inden i går i seng. 

Hvis ja, hva bruger i så til at fjerne det med? 

Hvis nej, så hvorfor ik?? 

Jeg fjerner aldrig makup inden jeg går i seng. Da jeg var yngre gjorde jeg altid, men nu syntes jeg bare det er noget bøvl, for jeg går jo i bad hver morgen. Og det jeg brugte tidliger har jeg ik ku finde i dk og har for længst også glemt hva det hed. 

Bare lige tilfredsstil min nysgerrighed, hvis i gider. Vh stine

Jeg fjerner det først om morgenen når jeg går i bad. Bruger en skum engangsklud til at fjerne det med, mens jeg er i bad. En sjælden gang imellem fjerner jeg det om aftenen, hvis jeg har haft en allergisk reaktion fjerner jeg det, da mine øjne løber i vand, eller hvis jeg har haft rigtig meget make-up på. Bruger aldrig nogle produkter, da mine øjne kommer til at klø

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Camilla..

Nej, det gør jeg aldrig. Så er altid helt sort rundt om øjene når jeg vågner

Men, går i bad næsten lige når vi er stået op.

Ejer faktisk ikke en make up fjerner. Bruger bare alm sæbe i badet, også body lotion bagefter.

Anmeld

24. november 2012

modesty

Jeg bruger ikke øjenmake-up til daglig, men de få gange jeg ikke har fjernet det efter en fest (fordi jeg var for stiv LOL) har mine øjne kløet næste dag. Så jeg fjerner det altid.

Min mor udviklede allergi for øjenmake-up fordi hun altid sov med det da hun var ung, så hun kan hverken bruge mascara eller øjenskygge.

Jeg har lidt pudder på til hverdag, og det fjerner jeg ALTID. Synes det er vildt klamt at sove med det på.

Jeg bruger bare vand og sæbe.

Anmeld

24. november 2012

1977

Profilbillede for 1977

Ja jeg gør. Hver aften  Jeg bruger en øjenmakeupfjerner, en all-in-one toner fra Clarins til resten af hovedet. Så bruger jeg en øjencreme og en natcreme  Og næste morgen i badet bruger jeg en skrubbesæbe for at vaske det af jeg kom i hovedet natten før og fjerne nattesveden 

Anmeld

24. november 2012

Bertris

Nu går jeg stort set aldrig med makeup og når jeg gør er det ikke meget, så plejer bare at bruge noget vand til at fjerne det, og hvis jeg en sjældent gang har meget på bruger jeg matas make up fjerner  
Men jeg har en kusine som bruger meget make up og hun bruger den samme slags våd servietter som hun også bruger til hendes børn når hun skifter dem til at fjerne det  

Anmeld

24. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

I får lige et fælles svar. Ka se de fleste gør som mig. Jeg kender bare en del, der altid fjerner makup inden de går i seng, så trode endelig det var det mest normale. Vh stine

Anmeld

24. november 2012

2babygirls

Ja det gør jeg, da jeg passer godt på min hud.
Somregel vasker jeg ansigtet, fjerner make up, bruger skin tonic, creme og øjen creme.

Anmeld

24. november 2012

Dinna88

ALTID.

Jeg renser ansigt to gange om dagen.

Om aftenen med varmt vand, en renseserviet, rensevand og så en god creme. Om morgenen uden servietten!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.