Fjerner du makup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Fjerner du makup inden du går i seng?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.803 visninger
27 svar
0 synes godt om
24. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja jeg er kommet til at tænke på hvor mange der endelig fjerner deres makup, inden i går i seng. 

Hvis ja, hva bruger i så til at fjerne det med? 

Hvis nej, så hvorfor ik?? 

Jeg fjerner aldrig makup inden jeg går i seng. Da jeg var yngre gjorde jeg altid, men nu syntes jeg bare det er noget bøvl, for jeg går jo i bad hver morgen. Og det jeg brugte tidliger har jeg ik ku finde i dk og har for længst også glemt hva det hed. 

Bare lige tilfredsstil min nysgerrighed, hvis i gider. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

LouiseRH

Nej, det gør jeg ikke. Går heller ikke med make-up hver dag Men når det sker, fjerner jeg det først næste morgen.

Anmeld

24. november 2012

Benjamins'mor

Det sker de dage jeg går i bad om aftenen (går oftest i bad om formiddagen).

Ellers fjerner jeg det når jeg står op.

Bruger øjenmakeup fjerner fra Matas.

Anmeld

24. november 2012

jannilaursen

StineW79 skriver:

Ja jeg er kommet til at tænke på hvor mange der endelig fjerner deres makup, inden i går i seng. 

Jeg fjerner aldrig makup inden jeg går i seng. Da jeg var yngre gjorde jeg altid, men nu syntes jeg bare det er noget bøvl, for jeg går jo i bad hver morgen. Og det jeg brugte tidliger har jeg ik ku finde i dk og har for længst også glemt hva det hed. 

Jeg går med make up hver dag og jeg fjerner det ikke inden jeg går i seng. Gider ikke for går også i bad hver morgen og så fjerner jeg det der

Anmeld

24. november 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg bruger ikke make-up til daglig. Jeg bruger make-up hvis der er en anledning til det som fx fødselsdage. Som regel er jeg så træt når jeg kommer at jeg ikke orker det. Jeg går i bad om morgnen og på den måde kommer det af.

Jeg har dog make-up fjerner og rensemælk fra nivea.

Anmeld

24. november 2012

Moar2011

Jeg fjerner først mit dagen efter når jeg skal i bad

Anmeld

24. november 2012

B&J

jeg bruger næsten aldrig make up og hvis jeg gør fjerner jeg det eller bliver min hud det sur på mig hihihihihi

Anmeld

24. november 2012

Kay

jeg har tidligere brugt sådan nogle mackup fjerneings klude, lige som vådservietter... men jeg slog ud af dem så dem bruger jeg ik... som regl er det bare macare jeg bruger... men det er meget nemmere at fjerne næste morgen når det sidder under øjnene

Anmeld

24. november 2012

banana3

StineW79 skriver:

Jeg fjerner mit hver aften, ganske enkelt fordi jeg hader at sove med det på 

Anmeld

24. november 2012

M (:

StineW79 skriver:

Jeg fjerner det først om morgenen under badet. Jeg bruger ingen maké up-fjerningsprodukter, men blot lidt neutral håndsæbe. (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.