StineW79 skriver:
Ja jeg er kommet til at tænke på hvor mange der endelig fjerner deres makup, inden i går i seng.
Hvis ja, hva bruger i så til at fjerne det med?
Hvis nej, så hvorfor ik??
Jeg fjerner aldrig makup inden jeg går i seng. Da jeg var yngre gjorde jeg altid, men nu syntes jeg bare det er noget bøvl, for jeg går jo i bad hver morgen. Og det jeg brugte tidliger har jeg ik ku finde i dk og har for længst også glemt hva det hed.
Bare lige tilfredsstil min nysgerrighed, hvis i gider. Vh stine
Jeg har stemt "Ja Altid". OG det er virkelig ALTID 
Jeg bruger alm babyolie på en våd vatrondel til at tage øjenmakeup af med. Tager højst 1½ min for at klare begge øjne 
Hvis jeg ikke tager makeup af om aftenen, føler jeg, det hele klistre sammen og jeg føler mig virkelig beskidt. Jeg bruger makeup hver eneste dag og det svinger fra kun at være pudderfaundation til den store gå-i-byen-makeup. Så det er vigtigt for mig, at jeg får det hele af også. Og plejer min hud. Jeg er ikke til anti-det ene og anti-det andet. Jeg er til en naturlig hud med de skavanker naturen har givet mig. Men jeg vil gerne pleje og fremhæve det, jeg synes er flot.
Ansigtsmakeup tager jeg af med 3i1 ansigtsrens. Jeg har prøver den fra Biotherm, Plaisis og Matas' egen. Og jeg mærker ingen forskel der. 3i1 bruger jeg efter badet om aftenen (går kun i bad om aftenen) også lægger jeg serum, øjencreme og natcreme på. Det hele tager ingen tid, synes jeg og jeg synes, det er luksus til mig selv.
Anmeld