Fjerner du makup?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

Loa

Jeg fjerner hver aften - altid. Kan ikke holde ud at sove med mascara om natten. Så får man gnedet sig i øjet og så er det kommet ind i øjet av....
Bruger Aldis vådservietter, de er super og det tager ingen tid og fjerne det....
Og så er jeg sikker på det er sundt for huden at få lidt luft i løbet af natten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

Skouboe

Jeg kan ikke holde ud at sove med det på, så jeg fjerner det om aftenen. Jeg bruger en vandfast eyeliner og mascara fra Clinique som skal fjernes med varme (som ikke er så hårdt ved øjnene som alm make-up fjerner til vandfast make-up) så jeg fjerner makeup med en varm vaskeklud. Det er faktisk helt vildt lækkert, og tager ikke mere end et minut eller 2.

Samtidigt synes jeg også at min hovedpude bliver så ulækker af at jeg sover med make-up. Jeg skifter normalt sengetøj en gang om ugen, men hvis jeg har haft flere dage hvor jeg har sovet med make-up, kan min hovedpude faktisk ikke holde en uge, og så får jeg bare endnu mere vasketøj (oven i de allerede enorme bunker genereret af 2 voksne, og især 2 børn i mudder-alderen)

Anmeld

24. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg burde fjerne min make-up om aftenen, men det er yderst sjældent, det sker.
Jeg bruger kun mascara og øjenskygge, så det er nemt bare at fjerne det om morgenen

Anmeld

24. november 2012

miig1989

StineW79 skriver:

Ja jeg er kommet til at tænke på hvor mange der endelig fjerner deres makup, inden i går i seng. 

Hvis ja, hva bruger i så til at fjerne det med? 

Hvis nej, så hvorfor ik?? 

Jeg fjerner aldrig makup inden jeg går i seng. Da jeg var yngre gjorde jeg altid, men nu syntes jeg bare det er noget bøvl, for jeg går jo i bad hver morgen. Og det jeg brugte tidliger har jeg ik ku finde i dk og har for længst også glemt hva det hed. 

Bare lige tilfredsstil min nysgerrighed, hvis i gider. Vh stine

Bruger aldrig make up, måske 1 gang hvert andet år :p

Men så tager jeg det af om aftenen.

Anmeld

24. november 2012

Ciss

Ja jeg er kommet til at tænke på hvor mange der endelig fjerner deres makup, inden i går i seng. 

Jeg fjerner aldrig makup inden jeg går i seng. Da jeg var yngre gjorde jeg altid, men nu syntes jeg bare det er noget bøvl, for jeg går jo i bad hver morgen. Og det jeg brugte tidliger har jeg ik ku finde i dk og har for længst også glemt hva det hed. 

Jeg fjerner altid. Har lidt sart hud, så den slags skal ikke være på over natten. Desuden synes jeg, at gammel makeup er ækelt. Både tanken om det og udseendet, når man ser sig selv i spejlet om morgenen...

Jeg bruger enten en makeupfjerner eller et ansigtsvaskemiddel - begge parfumefri - lidt efter, hvad jeg har i huset. Og så smør jeg med Aloe Vera i en eller anden form (Lidt efter, hvad jeg har i huset) bagefter.

Anmeld

24. november 2012

IT-nørd

Går med makeup hver dag og fjerner grundigt hver aften samt renser huden grundigt morgen og aften. Bruger altid Cliniques produkter og har super flot hud uden eneste rynke trods mine 38 år

Har brugt Clinique i 8 år og bruger også Clinique makeup. 

Anmeld

24. november 2012

Nemesis

Jeg går ikke med makeup til daglig men når jeg bruger det, bliver det fjernet inden jeg går i seng.

Jeg har en super lækker makeup fjerner fra clinique der bare gør huden babyblød, så det er en fornøjelse at bruge den :-D

:-) sisse

Anmeld

24. november 2012

FrkZier

StineW79 skriver:

det kommer lidt an på hvad jeg har på af makeup, og hvor træt jeg er - hvis jeg bare har lidt mascara på, kan jeg godt finde på at lade det sidde nattenover, men hvis jeg har mere end kun mascara på så bliver det altid fjernet inden senge tid

og bruger minirisk øjenmakeup fjerner

Anmeld

24. november 2012

Kloster

StineW79 skriver:

Jeg har stemt "Ja Altid". OG det er virkelig ALTID

Jeg bruger alm babyolie på en våd vatrondel til at tage øjenmakeup af med. Tager højst 1½ min for at klare begge øjne

Hvis jeg ikke tager makeup af om aftenen, føler jeg, det hele klistre sammen og jeg føler mig virkelig beskidt. Jeg bruger makeup hver eneste dag og det svinger fra kun at være pudderfaundation til den store gå-i-byen-makeup. Så det er vigtigt for mig, at jeg får det hele af også. Og plejer min hud. Jeg er ikke til anti-det ene og anti-det andet. Jeg er til en naturlig hud med de skavanker naturen har givet mig. Men jeg vil gerne pleje og fremhæve det, jeg synes er flot.

Ansigtsmakeup tager jeg af med 3i1 ansigtsrens. Jeg har prøver den fra Biotherm, Plaisis og Matas' egen. Og jeg mærker ingen forskel der. 3i1 bruger jeg efter badet om aftenen (går kun i bad om aftenen) også lægger jeg serum, øjencreme og natcreme på. Det hele tager ingen tid, synes jeg og jeg synes, det er luksus til mig selv.

Anmeld

24. november 2012

K&S

Jeg fjerner altid makeup om aftenen, inden jeg går i seng, for ellers klør mine øjne helt vildt om morgenen

Jeg bruger makeup-fjerner fra Derma

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.