Sosu hjælper med tattoveringer ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2012

jydeinden

AnjaM skriver:

Korrekt omkring maden

Men man må ikke have langærmede trøjer på hvis man skal udføre personlig hygiejne - så jeg tænker i det store hele, at en sosuhjælper aldrig burde have langærmede på for hygiejnen skyld.

Der hvor jeg er ansat, må vi ikke have det på.

der hvor min far arbejder er jeg ret sikker på de godt må men han er også aftenvagt og arbejder ikke på selve hjemmet.

men er dog ikke sikker, ved bare de på et tidspunkt havde regler for at de ansatte skulle gå ens klædt, men den ide blev droppet, da det dels var for dyrt, og dels for bøvlet, og de gamle fandt det vist også for upersonligt ( kan ikke ligefremmen bebrejde dem)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Rinepigen skriver:

Ville da lige høre om der er nogle herinde der skulle have erfaringer med at være inden for hjemmeplejen og samtigdig være tattoveret på synlige steder ?

Jeg var i 2010 igang med uddannelsen som SSH og der var jeg ikke tusset på begge arme som jeg er nu da jeg fik bøvl med ryggen måtte jeg stoppe min uddannelse. men nu er jeg lige blevet optaget igen for at færdiggøre min uddannelse. så på mandag skal jeg i praktik i en uge og derefter ind på teori 2 og så i praktik igen.

er jo lidt nervøs for hvad de vil sige til mine tattoveringer ude på plejehjemmet da det er skulls og lidt dyster tattoveringer har selvfølgelig planer om at komme i en langærmet trøje for at dække dem mest muligt men kan jo nok ikke undgå de ser dem så længe det er begge underarme jeg har tusset

nogle erfaringer og evt gode råd ?

kommer lige et par billeder at begge arme.. den med rosen er et begyndende sleeve så den fylder godt og vel hele undersiden af underarmen

og de 2 sidste sidder så man kan dække dem

Jeg tror ikk det bliver selve plejepersonalet du høre fra, men mere de ældre...
Men hel ærlig, nogle ældre mænd hsr sq ogs tusser, og vil evig gerne snakke om dem og det andet er, at du jo altså også har et privatliv ved siden a din karriere...
Derude hvor jeg var i praktik under min hjælperudd. havde de haft en på
prøve som var godt tusset, de havde selvfølgelig tænkt sit, men de var simpelthen blevet så glade for hende både blandt plejerne og ude ved borgerne...

Så tænk du ikk mere over det... Husk på det jo er helt alm nu, og ikk som tidligere hvor det var blandt rockere og de mere hårde personer. !!

Og held og lykke med uddannelsen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.