Hvor tit skifter I natdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

modesty

Frøken J. skriver:

Fy fy! Hun! Haha. Nej, det har hun ikke.. Det er ikke farligt at give dem sådan en i den her alder? (13½ måned). Hun er nu godt nok glad for at lægge sig på vores, så måske skulle vi prøve

Jeg mener at have hørt at man må bruge hovedpude fra de er 1 år. Hmm, min søn ligger altid ovenpå dynen og med hovedet i fodenden når jeg går ind for at se til ham, så det var måske en idé at prøve det af. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Frøken J.

modesty skriver:

Jeg mener at have hørt at man må bruge hovedpude fra de er 1 år. Hmm, min søn ligger altid ovenpå dynen og med hovedet i fodenden når jeg går ind for at se til ham, så det var måske en idé at prøve det af. 

Vi havde hævet hovedenden pga. hoste, men har opgivet, fordi hun altid ligger sig med hovedet i den "Lave" ende. Laban men det kan da godt ske det er pudetid! Havde ellers tænkt at undgå det længst muligt, men synes nu også det må være koldt i længden at ligge PÅ dynen, selvom hun er klædt nok på

Anmeld

23. november 2012

Pikku Myy

Frøken J. skriver:

Fy fy! Hun! Haha. Nej, det har hun ikke.. Det er ikke farligt at give dem sådan en i den her alder? (13½ måned). Hun er nu godt nok glad for at lægge sig på vores, så måske skulle vi prøve

Ej, det må du undskylde - det ved jeg da godt

Jeg ved faktisk ikke hvornår man siger de må begynde med hovedpude, og jeg kan virkelig ikke huske hvornår Linus fik sin. Her købte vi en fordi han konsekvent lå ovenpå sin dyne, og for mig var der ingen forskel på om det var en dyne eller en hovedpude ...

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Pikku Myy skriver:

Ej, det må du undskylde - det ved jeg da godt

Jeg ved faktisk ikke hvornår man siger de må begynde med hovedpude, og jeg kan virkelig ikke huske hvornår Linus fik sin. Her købte vi en fordi han konsekvent lå ovenpå sin dyne, og for mig var der ingen forskel på om det var en dyne eller en hovedpude ...

Jaja, det siger du jo! Du troede at hun hed Ross ej, pjat.

Nåh ja, det er en god pointe. Så må hun have én - har alligevel så mange pudebetræk, fordi de altid følger med i et sæt sengetøj :-)

Anmeld

23. november 2012

morethanperfect

Camulla skriver:

Ha ha! Nej, det gør jeg ikke... Men har de eller jeg f.eks. taget en trøje på og de eller jeg selv ikke gider at have den på alligevel, man vil hellere have en anden på, så ryger den til vask, selvom den bare godt kunne komme ind i skabet  

Okay
Jeg troede lige et øjeblik at i virkelig havde mega meget tøj !!! 

Hæhæ , det tog lidt tid at regne ud 

Anmeld

23. november 2012

Kay

når hun gylper den til... nogle aftener kan vi komme igennem 5 natdragter... andre kan hun havde den på 2 dage... har aldrig oplevet mere end 2 dage... men den bliver skiftet når den er beskit og hvis det en dag er hver 3. dag så er det der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.