Hvor tit skifter I natdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

modesty

Tak for svar alle, jeg skal nok ud og have købt nogle flere, kan jeg se på det hele. Vi har kun 2. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

2721

Han får nyt hver dag, da han har det på til morgen maden og oftes bliver det grisset der. Hvis ikke han allerede har tisset igennem
Er ingen af over nævnte ting sket får han det på igen

Anmeld

23. november 2012

Fenja09

modesty skriver:

Min søn på 13 mdr. har indtil for ganske nylig sovet i sovepose - og dér sov han bare i den body som han skulle have på næste dag.

Nu har han fået en dyne og sover med natdragt.

Men hvor tit skifter I natdragt?? Han kommer i bad hver aften og er jo derfor altid ren når han sover, så jeg synes det virker helt vildt at skulle skifte den hver dag. Men hvad gør I?

Vores datter er 15 måneder og jeg plejer godt nok at skifte nattøj hver aften, men her forleden havde hun samme dragt på to nætter i træk. Jeg tænker nok meget på, hvad jeg selv ville gøre - og jeg ville ikke sove i det samme nattøj flere nætter i træk, så det gør min datter heller ikke.

/Fenja

Anmeld

23. november 2012

Camulla

modesty skriver:

Min søn på 13 mdr. har indtil for ganske nylig sovet i sovepose - og dér sov han bare i den body som han skulle have på næste dag.

Men hvor tit skifter I natdragt?? Han kommer i bad hver aften og er jo derfor altid ren når han sover, så jeg synes det virker helt vildt at skulle skifte den hver dag. Men hvad gør I?

Mine drenge får rent nattøj på hver aften. Kunne aldrig drømme om at  give dem det på mere end en nat. Men jeg lider også af OCD og har noget med rent tøj og vasketøj. Har de en trøje på i 10 min. bare, ryger den også til vask, lige meget om den er blevet beskidt eller ej...  Og det gælder også mig selv...

Troede egentlig at alle børn fik nyt nattøj på hver nat, men det er åbenbart sjældent. Rart at få udvidet sin horisont her på baby.dk 

Anmeld

23. november 2012

serinasmor

Serina kan godt have den samme sæt nattøj på en hel uge .. hvis hun ikke har spist i det om morgnen og spildt

måske jeg snart skulle købe flere sæt med minnie mouse

hmmm nej for det er nok egentlig ikke grunden .. jeg ser det bare ikke som rigtig beskidt før da .. det er ikke noget vi tænker over .. vi skifter som regel den dag vi vasker og måske en enkelt gang derimellem ...

Anmeld

23. november 2012

morethanperfect

modesty skriver:

For det meste hver dag .. Han spiser selv morgenmad med nattøj på , og det kan godt blive ret ulækkert

Hvis ikke det er beskidt kan  han godt ha det på 3 dage ..
Men det sker sjældent

Anmeld

23. november 2012

ledermus

Oliver får rent nattøj på hver 2-3 dag medmindre det er blevet nusset inden fordi han indimellem spiser morgenmad med det på

Anmeld

23. november 2012

morethanperfect

Camulla skriver:

Mine drenge får rent nattøj på hver aften. Kunne aldrig drømme om at  give dem det på mere end en nat. Men jeg lider også af OCD og har noget med rent tøj og vasketøj. Har de en trøje på i 10 min. bare, ryger den også til vask, lige meget om den er blevet beskidt eller ej...  Og det gælder også mig selv...

Troede egentlig at alle børn fik nyt nattøj på hver nat, men det er åbenbart sjældent. Rart at få udvidet sin horisont her på baby.dk 

Undskyld jeg lige spørger .. Men skifter du trøje hver 10. min. på dit barn ??

Det er 6 trøjer i timen ? Det er 78 bluser på en dag , hvis barnet står op kl. 6 og blir lagt kl. 7 ... 

Anmeld

23. november 2012

lisesp83

Her skifter vi hver 3-4 dag. Medmindre hun har svedt eller tisset lidt igennem selvfølgelig

Hun spiser ikke morgenmad i sit nattøj. 

Anmeld

23. november 2012

Tøs85

morethanperfect skriver:

Undskyld jeg lige spørger .. Men skifter du trøje hver 10. min. på dit barn ??

Det er 6 trøjer i timen ? Det er 78 bluser på en dag , hvis barnet står op kl. 6 og blir lagt kl. 7 ... 

Jeg tror hun mente at hvis hun eller barnet kun har trøjen på i 10 min og så får noget andet på, måske en varmere eller koldere trøje, blir det vasket selvom det ikke er nået af blive beskidt.. Tror ikke hun skifter tøj hver 10. minut, medmindre der er noget i vejen med trøjen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.