Hvor tit skifter I natdragt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Mutti2B

Hver dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

morethanperfect

Tøs85 skriver:

Jeg tror hun mente at hvis hun eller barnet kun har trøjen på i 10 min og så får noget andet på, måske en varmere eller koldere trøje, blir det vasket selvom det ikke er nået af blive beskidt.. Tror ikke hun skifter tøj hver 10. minut, medmindre der er noget i vejen med trøjen..

Nååå .. På den måde

Anmeld

23. november 2012

Camulla

morethanperfect skriver:

Undskyld jeg lige spørger .. Men skifter du trøje hver 10. min. på dit barn ??

Det er 6 trøjer i timen ? Det er 78 bluser på en dag , hvis barnet står op kl. 6 og blir lagt kl. 7 ... 

Ha ha! Nej, det gør jeg ikke... Men har de eller jeg f.eks. taget en trøje på og de eller jeg selv ikke gider at have den på alligevel, man vil hellere have en anden på, så ryger den til vask, selvom den bare godt kunne komme ind i skabet  

Anmeld

23. november 2012

Camulla

morethanperfect skriver:

Undskyld jeg lige spørger .. Men skifter du trøje hver 10. min. på dit barn ??

Det er 6 trøjer i timen ? Det er 78 bluser på en dag , hvis barnet står op kl. 6 og blir lagt kl. 7 ... 

P.S. Tak for regnestykket  Hi hi...

Anmeld

23. november 2012

AnneBJ

Vi skifter 1-2 gange i ugen, med mindre det er morgenmads-beskidt eller tisse-vådt inden
Jeg skifter heller ikke selv nattøj hver dag, men 1 - 2 gange i ugen.. 

Anmeld

23. november 2012

SaNiNa

Naia kommer kun i bad 2 gange om ugen får ren body på hver dagen, men heldragt er mellem 2-3 dag hvis den ikke er blevet beskidt

Anmeld

23. november 2012

Mettefpigen

Vi skifter hver dag..... :-)

Anmeld

23. november 2012

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mine drenge skifter hver2-3 dag.
Nogle gange hver dag for den mindste

Anmeld

23. november 2012

Pikku Myy

Frøken J. skriver:

Vi skifter sådan hver 2. dag - Men det er lidt forskelligt. Hun tisser typisk MEGET om natten, og hun tisser ikke udenfor, men nogen gange føles dragten en anelse fugtig, så bruger vi den ikke igen. Og i weekenderne får hun ikke dagens tøj på før efter morgenmaden, så hvis hun spilder på sin dragt under morgenmaden, ryger den også til vask. Men ellers hver 2. dag, det kan den jo sagtens. Hun har en body uden ærmer under for ikke at blive kold, da hun aldrig vil ligge under dynen, kun ovenpå

Har han en hovedpude? Linus gjorde det samme indtil vi gav ham en hovedpude, så det kan være det er løsningen

Anmeld

23. november 2012

Frøken J.

Pikku Myy skriver:

Har han en hovedpude? Linus gjorde det samme indtil vi gav ham en hovedpude, så det kan være det er løsningen

Fy fy! Hun! Haha. Nej, det har hun ikke.. Det er ikke farligt at give dem sådan en i den her alder? (13½ måned). Hun er nu godt nok glad for at lægge sig på vores, så måske skulle vi prøve

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.