Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Månsson skriver: Det var nu omkring 2000 der var i forskel så det er da en del syntes jeg
Det var nu omkring 2000 der var i forskel så det er da en del syntes jeg
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
**Ønskebabyen skriver: Undskyld, men hvordan får du det til 2000 kr i forskel???
Undskyld, men hvordan får du det til 2000 kr i forskel???
Samsung galaxy S III Har den selv
1. Den er federe har federe fetaures
2. Den har Android (du kan personliggøre den)
3. Apple er bare ensformigt og du betaler for det skide æble-logo (min mening)
Månsson skriver: I købspris på pricerunner
I købspris på pricerunner
**Ønskebabyen skriver: Ja, men der er jo heller ikke der du skal tjekke det, når man køber den med abb. og på afbetaling! Det kan jo aldrig sammenlignes....
Ja, men der er jo heller ikke der du skal tjekke det, når man køber den med abb. og på afbetaling! Det kan jo aldrig sammenlignes....
Månsson skriver: Nej men det stod der jo ikke noget om
Nej men det stod der jo ikke noget om
**Ønskebabyen skriver: Jo Citeret dit indlæg på side 1: Hos telenor skal vi give 350 kr om måneden for abb. OG afbetaling af iPhone, og vi skal give 310 kr om måneden for abb. OG afbetaling af Samsung..Så de 40 kr. skal ikke være afgørende overhovedet..
Jo Citeret dit indlæg på side 1: Hos telenor skal vi give 350 kr om måneden for abb. OG afbetaling af iPhone, og vi skal give 310 kr om måneden for abb. OG afbetaling af Samsung..Så de 40 kr. skal ikke være afgørende overhovedet..
MorDk skriver: Samsung galaxy S III Har den selv 1. Den er federe har federe fetaures 2. Den har Android (du kan personliggøre den) 3. Apple er bare ensformigt og du betaler for det skide æble-logo (min mening)
twinny skriver: og min... hehe
og min... hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128