iPhone vs. Samsung Galaxy Slll

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

L&V

Taco78 skriver:

Er I meget hårde ved jeres telefoner??? (Sagt med stort smil) Vi har aldrig haft en splintret skærm eller lign jeg har kun haft min i et halvt år, men min mand har haft sin i næsten 4 år (skiftet til nyere model undervejs) 

Nope jeg har nemlig Samsung Men nøj hvor er min søster iphone skærm skiftet mange gange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

**Ønskebabyen

110811 skriver:

Jeg har selv en galaxy og er stor modstander af apple så jeg ved godt hvad jeg ville vælge men jeg har set flere test hvor iphone vinder over galaxy.

Okay, vidste ikke at iPhone havde vundet over Galaxy.. Jeg ved bare at Galaxy Sll blev kåret til årets telefon sidste år tror jeg det var..

Men sådanne tests hænger jeg mig nu ikke så meget i.. Det er jo en smagssag hvad man er til

Jeg har også været modstander af iPhone, men det er pga. iTunes!! I hate it..

Anmeld

22. november 2012

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Ej prisen kommer det altså ikke an på!

Hos telenor skal vi give 350 kr om måneden for abb. OG afbetaling af iPhone, og vi skal give 310 kr om måneden for abb. OG afbetaling af Samsung..

Så de 40 kr. skal ikke være afgørende overhovedet..

Tænkte nu os købs pris ikke sådan noget afbetalings værk. For der er da en væsentlig forskel

Anmeld

22. november 2012

Snartmortil3

**Ønskebabyen skriver:

Okay, vidste ikke at iPhone havde vundet over Galaxy.. Jeg ved bare at Galaxy Sll blev kåret til årets telefon sidste år tror jeg det var..

Men sådanne tests hænger jeg mig nu ikke så meget i.. Det er jo en smagssag hvad man er til

Jeg har også været modstander af iPhone, men det er pga. iTunes!! I hate it..

altså ikke alle iphones. kun iphone 5 der vinder over galaxy s3 på forskellige punkter. Men tror også det er smag og behag. Jeg er virkelig ikke tilhænger af apple og deres produkter. Havde en iphone i en uge og havde lyst til at kyle den i lokummet! Det var SLET ikke mig.. Så jeg solgte den og købste s2, og senere s3. Jeg elsker begge Jeg har mange venner og veninder med iphone hvor skærmet nemt går i stykker. Vil i hvert fald anbefale cover til begge.

Hvis du hader itunes .... tja.. Så havde jeg altså nok hoppet på galaxy.

Anmeld

22. november 2012

K&S

**Ønskebabyen skriver:

Kæresten og jeg er ved at kigge på nye telefoner - og jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv, om hvad jeg vil!

Valget kommer (temmelig sikkert) til at stå imellem en iPhone 5 eller en Samsung Galaxy Slll.

Jeg har haft en iPhone 3 GS som jeg byttede ud med Samsung Galaxy Sll. Jeg var rigtig glad for min iPhone og jeg er rigtig glad for min Samsung nu. MEN! Den nye Samsung er jo bare så stor.. Men iPhone går lettere i stykker (her tænker jeg at telefonen er lavet af glas!)

Hvad ville DU vælge, og begrund meget gerne

Jeg har ikke prøvet Samsung´en, men jeg har Iphone nu og vil helt sikkert ikke bruge andet fremover

Anmeld

22. november 2012

**Ønskebabyen

Månsson skriver:

Tænkte nu os købs pris ikke sådan noget afbetalings værk. For der er da en væsentlig forskel

Ja når man regner det ud, så er iPhone alt i alt 960 kr. dyrer end Samsung, men det skal stadig ikke være det afgørende for mig

Anmeld

22. november 2012

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Ja når man regner det ud, så er iPhone alt i alt 960 kr. dyrer end Samsung, men det skal stadig ikke være det afgørende for mig

Det var nu omkring 2000 der var i forskel så det er da en del syntes jeg

Anmeld

22. november 2012

2babygirls

**Ønskebabyen skriver:

Kæresten og jeg er ved at kigge på nye telefoner - og jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv, om hvad jeg vil!

Valget kommer (temmelig sikkert) til at stå imellem en iPhone 5 eller en Samsung Galaxy Slll.

Jeg har haft en iPhone 3 GS som jeg byttede ud med Samsung Galaxy Sll. Jeg var rigtig glad for min iPhone og jeg er rigtig glad for min Samsung nu. MEN! Den nye Samsung er jo bare så stor.. Men iPhone går lettere i stykker (her tænker jeg at telefonen er lavet af glas!)

Klart Samsung, den har jo gorilla glas

Anmeld

22. november 2012

An&Jo

Jeg ville aldrig vælge andet en iPhone.. Jeg har haft iPhone i 3 år nu og det eneste min har fejlet var et problem med antennen der blev rettet..

Johannes har kastet min ud af barnevognen op til flere gange da han var lille, og den har aldrig så meget som tabt en splint..

Anmeld

22. november 2012

VØS

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har stemt Samsung Galaxy sIII
Jeg har selv valgt at købe Samsung Galaxy SIII, og er rigtig glad for den
Du skriver at du tænker meget over størrelsen, hvilket jeg selv også gjorde før købet, men den ligger rigtig godt i hånden min søn på 17 mdr. går med den i en hånd og op til øret, og leger han snakker i Tlf, der er ikke noget problem i størrelsen Han har tabt den nogle gange hvor det går lidt vildt for sig, og den holder bare til det
Synes også selv der er lidt mere "frihed" i androide, frem for Apple.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.