iPhone vs. Samsung Galaxy Slll

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: iPhone 5 vs. Samsung Galaxy Slll

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.933 visninger
31 svar
0 synes godt om
22. november 2012

**Ønskebabyen

Kæresten og jeg er ved at kigge på nye telefoner - og jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv, om hvad jeg vil!

Valget kommer (temmelig sikkert) til at stå imellem en iPhone 5 eller en Samsung Galaxy Slll.

Jeg har haft en iPhone 3 GS som jeg byttede ud med Samsung Galaxy Sll. Jeg var rigtig glad for min iPhone og jeg er rigtig glad for min Samsung nu. MEN! Den nye Samsung er jo bare så stor.. Men iPhone går lettere i stykker (her tænker jeg at telefonen er lavet af glas!)

Hvad ville DU vælge, og begrund meget gerne

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Kæresten og jeg er ved at kigge på nye telefoner - og jeg kan simpelthen ikke blive enig med mig selv, om hvad jeg vil!

Valget kommer (temmelig sikkert) til at stå imellem en iPhone 5 eller en Samsung Galaxy Slll.

Jeg har haft en iPhone 3 GS som jeg byttede ud med Samsung Galaxy Sll. Jeg var rigtig glad for min iPhone og jeg er rigtig glad for min Samsung nu. MEN! Den nye Samsung er jo bare så stor.. Men iPhone går lettere i stykker (her tænker jeg at telefonen er lavet af glas!)

Helt klart Samsung... Det er en fantastisk og robust telefon i forhold til i phone

Anmeld

22. november 2012

**Ønskebabyen

Månsson skriver:

Helt klart Samsung... Det er en fantastisk og robust telefon i forhold til i phone

Ja, og det er også det jeg hænger mig lidt i.. Jeg synes bare den er KÆMPE!

Der er så mange fordele og ulemper ved dem begge to synes jeg.

Det der får mig til at hælde til iPhone, er at alt er til den, og det kommer altid senere til Android. Man kan varierer med en masse forskellige covers.

Og for at være helt ærlig, så bruger jeg virkelig ikke min telefon til ret meget andet end at skrive sms, ringe, spille, facebook og lidt surf på nettet (når ikke jeg er hjemme ved min pc!)

Anmeld

22. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78

Jeg har stemt iPhone - jeg har en 4 s og er rigtig glad for den! Vi har kun apple produkter herhjemme (iphones, iPad og Mac computere) så jeg ville selvfølgelig ikke vælge en anden telefon  

Jeg synes ikke iPhone er specielt skrøbelig.. Vi har to børn, som også gerne vil spille på dem, så de bliver flittigt brugt  Bare put et cover på 

/ Taco78 

Anmeld

22. november 2012

**Ønskebabyen

Taco78 skriver:

Jeg har stemt iPhone - jeg har en 4 s og er rigtig glad for den! Vi har kun apple produkter herhjemme (iphones, iPad og Mac computere) så jeg ville selvfølgelig ikke vælge en anden telefon  

Jeg synes ikke iPhone er specielt skrøbelig.. Vi har to børn, som også gerne vil spille på dem, så de bliver flittigt brugt  Bare put et cover på 

Vi har dog ASUS tablet, men et eller andet sted savner jeg bare iPhone!

Argh shit det er et svært valg!

Anmeld

22. november 2012

L&V

**Ønskebabyen skriver:

Ja, og det er også det jeg hænger mig lidt i.. Jeg synes bare den er KÆMPE!

Der er så mange fordele og ulemper ved dem begge to synes jeg.

Det der får mig til at hælde til iPhone, er at alt er til den, og det kommer altid senere til Android. Man kan varierer med en masse forskellige covers.

Og for at være helt ærlig, så bruger jeg virkelig ikke min telefon til ret meget andet end at skrive sms, ringe, spille, facebook og lidt surf på nettet (når ikke jeg er hjemme ved min pc!)

Det er rigtigt. Men tænker bare lidt at mange af deres apps ofte er dyre og ikke virker ordentligt i starten så er det jo et fedt. Og mht størrelse så er der ikke den store forskel syntes jeg. Samsung er større men tyndere.. Og iphone er sku dyrt legetøj hvis man ikke bruger den til mere end det og skærmen splintre bare man kigger på den

Anmeld

22. november 2012

**Ønskebabyen

Månsson skriver:

Det er rigtigt. Men tænker bare lidt at mange af deres apps ofte er dyre og ikke virker ordentligt i starten så er det jo et fedt. Og mht størrelse så er der ikke den store forskel syntes jeg. Samsung er større men tyndere.. Og iphone er sku dyrt legetøj hvis man ikke bruger den til mere end det og skærmen splintre bare man kigger på den

Ej prisen kommer det altså ikke an på!

Hos telenor skal vi give 350 kr om måneden for abb. OG afbetaling af iPhone, og vi skal give 310 kr om måneden for abb. OG afbetaling af Samsung..

Så de 40 kr. skal ikke være afgørende overhovedet..

Anmeld

22. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
Månsson skriver:

Er I meget hårde ved jeres telefoner??? (Sagt med stort smil) Vi har aldrig haft en splintret skærm eller lign jeg har kun haft min i et halvt år, men min mand har haft sin i næsten 4 år (skiftet til nyere model undervejs) 

/ Taco78 

Anmeld

22. november 2012

Snartmortil3

**Ønskebabyen skriver:

Jeg har selv en galaxy og er stor modstander af apple så jeg ved godt hvad jeg ville vælge men jeg har set flere test hvor iphone vinder over galaxy.

Anmeld

22. november 2012

Taco78

Profilbillede for Taco78
**Ønskebabyen skriver:

Vi har dog ASUS tablet, men et eller andet sted savner jeg bare iPhone!

Argh shit det er et svært valg!

iPhone ER bare dejlig 

/ Taco78 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.