Hvordan laerer man sin baby at sove igennem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Tulle28

twinny skriver:

Haha. Enig. hilsen mor tvillinger der sover a helved til. Høhø. Så deres må mor minder om et opsvulmet lig, som min mand siger. Men ser ikke bedre ud selv.

Ha ha ej gud nej altså, hvad er det for noget at sige!! FNIS!!

Til gengæld er det såååå meget nemmere at få nr. 2, for man er jo vant til alt det der natteroderi. Så lidt godt (eller!) kommer der da ud af det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

De3Guldklumper

Gravid2012 skriver:

5 uger gammel... saa maaske det er for tidlig? Min mor snakker noget om jeg skal laerer ham hvad nat og dag er, ved at lave aktiviteter om dagen og faa en masse lys ind i lejligheden og om natten skal jeg snakke stille naar han vaagner og kun daempet lys... det siger hun vil hjaelpe... kan der vaere noget om det ??

Det er rigtig nok at du kan lær dit barn at der er forskel på nat og dag med det du fortæller men det har ikke den fjerneste indvirkning på om dit barn sover igennem eller ej. Det kommer når det kommer - nogen gør når de er en uge andre 2 år.

Anmeld

21. november 2012

twinny

Tulle28 skriver:

Ha ha ej gud nej altså, hvad er det for noget at sige!! FNIS!!

Til gengæld er det såååå meget nemmere at få nr. 2, for man er jo vant til alt det der natteroderi. Så lidt godt (eller!) kommer der da ud af det...

Haha. Sandt.

Anmeld

21. november 2012

Gravid2012

twinny skriver:

Haha. Enig. hilsen mor tvillinger der sover a helved til. Høhø. Så deres må mor minder om et opsvulmet lig, som min mand siger. Men ser ikke bedre ud selv.

det var da en dejlig kompliment som din mand kom med der

er sikker paa du ser smuk ud !
puha tvillinger... det maa vaere haardt! Men de ser vildt soede og dejlige ud... tillykke med dem!

Anmeld

21. november 2012

L&V

Gravid2012 skriver:

5 uger gammel... saa maaske det er for tidlig? Min mor snakker noget om jeg skal laerer ham hvad nat og dag er, ved at lave aktiviteter om dagen og faa en masse lys ind i lejligheden og om natten skal jeg snakke stille naar han vaagner og kun daempet lys... det siger hun vil hjaelpe... kan der vaere noget om det ??

Jeg vil mene det er alt for tidligt at forvente ja.. Men din mor er inde på noget af det rigtige men det er ikke en mirakel kur der giver børn der sover igennem.. Men masser af mad om aftenen, ro og nærhed. Når barnet vågner så lad være med at gøre det sjovt at være vågen om natten men meget dæmpet lys og minimal snak(sanseindtryk generelt)

Det er absolut os en go idé at sørge for go stimuli i løbet af dagen så man bliver mentalt træt

Anmeld

21. november 2012

Gravid2012

mulle85 skriver:

har en på 5 uger også, tror det er for tidligt og lære dem endnu, desuden har de jo stadig brug for en del søvn, så holder dem vågen om dagen tror jeg ikke kan ladesig gøre!

hvor tit vaagner din baby ?

ja taenkte nok det var for tidlig...

tak for dit svar

Anmeld

21. november 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

Jeg vil mene det er alt for tidligt at forvente ja.. Men din mor er inde på noget af det rigtige men det er ikke en mirakel kur der giver børn der sover igennem.. Men masser af mad om aftenen, ro og nærhed. Når barnet vågner så lad være med at gøre det sjovt at være vågen om natten men meget dæmpet lys og minimal snak(sanseindtryk generelt)

Det er absolut os en go idé at sørge for go stimuli i løbet af dagen så man bliver mentalt træt

okay saa var min mor ikke helt dum

tak for dit svar

Anmeld

21. november 2012

mulle85

Gravid2012 skriver:

hvor tit vaagner din baby ?

ja taenkte nok det var for tidlig...

tak for dit svar

det er meget forskelligt, men som regel kun en max2 gange om natten!

også sover han en del af dagen og er vågen ind imellem og noget af aftenen, meen tror han er meget nem!

hvad med din?

Anmeld

21. november 2012

twinny

Gravid2012 skriver:

det var da en dejlig kompliment som din mand kom med der

er sikker paa du ser smuk ud !
puha tvillinger... det maa vaere haardt! Men de ser vildt soede og dejlige ud... tillykke med dem!

Ja han forstår hvad en kvinde vil høre. Høhø.

Mange tak og tillykke med lille manden. hvis du finder opskriften på at sove gennem vil jeg gerne høre.

Anmeld

21. november 2012

Gravid2012

Pylle3 skriver:

Det er rigtig nok at du kan lær dit barn at der er forskel på nat og dag med det du fortæller men det har ikke den fjerneste indvirkning på om dit barn sover igennem eller ej. Det kommer når det kommer - nogen gør når de er en uge andre 2 år.

ja det kan jeg se de fleste siger ... saa maa jeg bare krydse finger for min baby er superhurtig og snart sover igennem

tak for dit svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.