Hvordan laerer man sin baby at sove igennem ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

972 visninger
26 svar
0 synes godt om
21. november 2012

Gravid2012

Ja min spoergsmaal er i overskriften...

Haaber der er nogen der kan hjaelpe mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

L&V

Gravid2012 skriver:

Ja min spoergsmaal er i overskriften...

Haaber der er nogen der kan hjaelpe mig...

Det kommer meget an på alder.. Hvor gammel er barnet?

Anmeld

21. november 2012

Tulle28

Det kan man vist ikke lære dem- men finder du ud af det, så bliver du en rig kvinde

Hlsen Tulle, hvis datter først sov igennem for alvor da hun var 2 år

Anmeld

21. november 2012

Gravid2012

Månsson skriver:

Det kommer meget an på alder.. Hvor gammel er barnet?

5 uger gammel... saa maaske det er for tidlig? Min mor snakker noget om jeg skal laerer ham hvad nat og dag er, ved at lave aktiviteter om dagen og faa en masse lys ind i lejligheden og om natten skal jeg snakke stille naar han vaagner og kun daempet lys... det siger hun vil hjaelpe... kan der vaere noget om det ??

Anmeld

21. november 2012

twinny

Tulle28 skriver:

Det kan man vist ikke lære dem- men finder du ud af det, så bliver du en rig kvinde

Haha. Enig. hilsen mor tvillinger der sover a helved til. Høhø. Så deres må mor minder om et opsvulmet lig, som min mand siger. Men ser ikke bedre ud selv.

Anmeld

21. november 2012

Dinna88

Tulle28 skriver:

Haha

Ts: jeg smilte altså lidt for mig selv, da jeg læste dit indlæg. mange mødre og fædre ville være LYKKELIGE, hvis man kunne det! Men man kan jo starte ud med at indbringe faste rutiner mht. nattesøvnen, lure osv. Et godt trick er f.eks. at lade være med at tænde for skarpt lys, når den lille vågner og skal have mad. Og lære at om natten skal der ikke pludres, hygges og være mor/far/barn-tid! Det er sovetid. Men det dutter jo kun når barnet er helt lille

Anmeld

21. november 2012

Gravid2012

Tulle28 skriver:

hehe... det ville jeg ikke ha noget imod at blive

Det er bare fordi jeg har hoert noget om man kan hjaelpe dem paa vej ved at laerer dem hvad nat og dag er....

ved at lave aktiviter med dem om dagen og faa en masse lys ind i lejligheden og om natten ha daempet lys og snakke stille naar de vaagner op for at faa maelk....

???

Anmeld

21. november 2012

mulle85

Gravid2012 skriver:

5 uger gammel... saa maaske det er for tidlig? Min mor snakker noget om jeg skal laerer ham hvad nat og dag er, ved at lave aktiviteter om dagen og faa en masse lys ind i lejligheden og om natten skal jeg snakke stille naar han vaagner og kun daempet lys... det siger hun vil hjaelpe... kan der vaere noget om det ??

har en på 5 uger også, tror det er for tidligt og lære dem endnu, desuden har de jo stadig brug for en del søvn, så holder dem vågen om dagen tror jeg ikke kan ladesig gøre!

Anmeld

21. november 2012

twinny

Gravid2012 skriver:

Det er også rigtigt. Helst ikke snakke til ham og skift kun ble hvis han har lavet stort. Og intet lyst.

Anmeld

21. november 2012

Nessie

Det kan man vist ikke sådan bare lære dem.
Min ville i hvert fald ikke
Han begyndte først at sove igennem flere dage i træk, efter han blev 2 1/2 år, og vågner stadig ind i mellem om natten.

Vi talte ikke til ham om natten, og tændte minimum af lys, men lige lidt hjalp det.
Jeg tror bare at de enten sover igennem, eller også gør de ikke.
De vågner jo ikke for at genere én, men fordi der er et eller andet der lige skal tages af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.