Hvornår pynter du op til jul ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Muffin_girl

banana3 skriver:

Ja, hvornår pynter i op til jul, den er jo lige om hjørnet. Her plejer vi at gøre det d. 1 december 

Regner med det bliver weekenden 1-2 december

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

Nessie

Det plejer at være lige omkring 1. søndag i advent

I år har vi plads til et juletræ, så det skal vi helt klart have, selv manden har spurgt om vi snart skulle have det købt

Anmeld

21. november 2012

B&J

den 1 december

og jeg glæder mig JUBIIIIII

Anmeld

21. november 2012

bagger26

Jeg pynter altid op om aftenen før d. 1. dec, efter ungerne er gået i seng, så kommer julepynten frem. Det er så hyggeligt når de vågner næste morgen og ser det hele. Deres julesokker hænger klar med den første pakke og deres julekalendere er lagt frem(de ved indtil da ikke hvilke kalendere de får), nissedøren er sat op og nissen er flyttet ind, klar til sjov og ballade i løbet af december. Ååååh jeg eeeeeelsker jul..

Anmeld

21. november 2012

baby012

Plejer at gøre det en uge før december, denne gang bliver det nok en uge inde i december, pga flytning d 1/12 .. Øv øv.. Men så beholder jeg bare pynten en uge inde i januar  

Anmeld

21. november 2012

Victoria2013

Plejer at gøre det den 1. december eller snarest derefter, men vi får svigermekanikken til gløgg-og-æbleskiver hygge den 1. december, så i år bliver der pyntet den 30. december

Adventskransen laver jeg nok i løbet af næste uge og der skal jeg også ud og købe nyt julepynt og hive kasserne og poserne op af kælderen for at gennemgå hvad jeg vil bruge i den nye lejlighed

Anmeld

21. november 2012

M&N

banana3 skriver:

Ja, hvornår pynter i op til jul, den er jo lige om hjørnet. Her plejer vi at gøre det d. 1 december 

Vi starter 1. advent Altså d. 2 december da vi får gæster d. 1

Anmeld

21. november 2012

M (:

banana3 skriver:

Omkring midt i december.. Får som regel ikke taget mig sammen før juletræet kommer ind i stuen.. (:

Anmeld

21. november 2012

foto på lærred

banana3 skriver:

1. dec og så ryger det hele ned 2. juledag

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er der kun et par uger tilbage til at bestille den personlige collage som julegave.

Anmeld

21. november 2012

MariaKyedDK

banana3 skriver:

Sikke en dejlig besked, det lyder til du forstår at hygge i jule tiden, rigtig dejligt !  

Elsker at se min søns julelys i øjnene hver december måned, det er det hele værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.