Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja, hvornår pynter i op til jul, den er jo lige om hjørnet. Her plejer vi at gøre det d. 1 december
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
banana3 skriver: Ja, hvornår pynter i op til jul, den er jo lige om hjørnet. Her plejer vi at gøre det d. 1 december
Da jeg boede hjemme pyntede vi op den 28 nov da min søster havde fødselsdag så det var sådan en hygge dag med det hele.. og den holder jeg stadig på hvis jeg kan komme til det selvom vi alle sammen ikk bor sammen mere..
Har lige idag tænkt på at jeg nok snart skal ha manden til at tage kasserne ned fra loftet, så jeg kan få styr på hvad jeg skal have op i år - er selv hjemme hver onsdag-fredag, og med bækkenløsning er det ikke så nemt at tumle kasserne selv... Men 1. december skulle det gerne hænges op
Månsson skriver: 1søndag i advent plejer vi som regel at pynte og der bliver der os bagt,lavet chokolade og kontakt.
1søndag i advent plejer vi som regel at pynte og der bliver der os bagt,lavet chokolade og kontakt.
Det var da egentlig også en rigtig god idé - det er tit første søndag i advent ikke er i dec.
Pylle3 skriver: Det er forskelligt fra år til år men oftest weekenden op til den første - så i år er det på søndag.Jeg havde tænkt 1 søndag i advent indtil jeg fandt ud af det var den 2 december og jeg kan IKKE gå ind i julemåneden uden at ha pyntet op
Det er forskelligt fra år til år men oftest weekenden op til den første - så i år er det på søndag.Jeg havde tænkt 1 søndag i advent indtil jeg fandt ud af det var den 2 december og jeg kan IKKE gå ind i julemåneden uden at ha pyntet op
Nej vel? Vi plejer nu aldrig at have det vilde julepynt, bare et par nisser, en masse lys og vigtigst af alt JULETRÆ.. Det glæder jeg mig til !
banana3 skriver: Nej vel? Vi plejer nu aldrig at have det vilde julepynt, bare et par nisser, en masse lys og vigtigst af alt JULETRÆ.. Det glæder jeg mig til !
Herhjemme pynter vi op til JUL den 1. December
Fordi min Kære elskede Morfar havde fødselsdag d. 1 dec Og Han elskede JULEN, sammen med os børnebørn
Så hvert år den første dec. pynter vi op med julemusik i afspilleren, og tænker på min kære morfar, Mormor og Mor - ( som desværre ikke er her mere på jorden) så tager på kirkegården hver gang det kan lade sig gøre i Julemåneden
GOD JUL
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128