Hvornår pynter du op til jul ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

banana3

MariaKyedDK skriver:

Herhjemme pynter vi op til JUL den 1. December

Fordi min Kære elskede Morfar havde fødselsdag d. 1 dec Og Han elskede JULEN, sammen med os børnebørn

Så hvert år den første dec. pynter vi op med julemusik i afspilleren, og tænker på min kære morfar, Mormor og Mor - ( som desværre ikke er her mere på jorden) så tager på kirkegården hver gang det kan lade sig gøre i Julemåneden

GOD JUL

Sikke en dejlig besked, det lyder til du forstår at hygge i jule tiden, rigtig dejligt !  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

banana3

Pylle3 skriver:

niks

Uha - her er det den STORE kasse med julepynt og alt er overpyntet med nisser og lys. ungerne og jeg kan slet ikke få nok - kæresten der i mod, ja han glæder sig bare til det skal pilles ned igen

Hahaha - ja, altså jeg er heller ikke til for meget tingeltangel  

Men ungerne skal da mærke det er jul Når vi engang får, så skal der helt klart også mere jule pynt til 

Anmeld

21. november 2012

kirsti

D. 30/11 plejer vi at pynte op

Anmeld

21. november 2012

L&V

banana3 skriver:

Det var da egentlig også en rigtig god idé  - det er tit første søndag i advent ikke er i dec. 

Ja det er så og syntes tit der er så meget i julen så kan godt li og få det gjorde. Og julesnoller skal jo være klar til jul men ikke før

Anmeld

21. november 2012

Daydreamer81

i den kommende weekend og laver også vores dekorationer der

Anmeld

21. november 2012

modesty

Vi pynter ikke op til jul. Min mand hader jul. Jeg selv elsker d. 24., men alt det andet siger mig ikke noget. Men næste år når min søn er lidt over to år, må vi jo nok i gang.

Anmeld

21. november 2012

Steph_Laurits

Aldrig

Gider simpelthen ikke pynte op til jul

Anmeld

21. november 2012

Bella89

så længe jeg kan huske tilbage, har min mor altid pyntet op til jul natten til den første december og Jeg husker at det bare var så dejligt, og glædeligt at se nisser og kalendergaver hænge i huset om morgen, når man stod op til den første december og viste der ikke var længe til jul nu <3
denne ting som min mor gjorde hvert nat til den første december, har jeg gjordt for min datter de sidste 3 år og vil forsætte til hun flytter hjemmefra

Anmeld

21. november 2012

Dustmuz

banana3 skriver:

Ja, hvornår pynter i op til jul, den er jo lige om hjørnet. Her plejer vi at gøre det d. 1 december 

Ja jeg pynter slet ikke op..

For MIN skyld, måtte man gerne springe julen over hehe..

men jeg må sige at jeg syntes det er MEGET tidligt og pynte op sidst i oktober først i november..

hvis man endelig skal pynte op, syntes jeg det skal være omkring den 15-20 december og så ned igen den 26-27

Anmeld

21. november 2012

Fenja09

banana3 skriver:

Ja, hvornår pynter i op til jul, den er jo lige om hjørnet. Her plejer vi at gøre det d. 1 december 

Vi plejer - eller rettere JEG plejer  at pynte op d. 1 Dec, men i år bliver det dagen før, da jeg holder klippeklister tamtam for nogle veninder d. 1 Dec og jeg vil gerne at her ser julet ud den dag

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.