Børnevenligt spisested tæt på tivoli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. november 2012

Team Putte

Tulle28 skriver:

Hi hi jamen jeg håber at I får en rigtig god tur Det er SÅ hyggeligt inde i byen nu, de har allerede fået pyntet rigtig meget op til jul

Det er jeg sikker på vi får

Tusind tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. november 2012

Team Putte

Bertris skriver:

Jeg vil sige at woodhouse inde i tivoli ikke plejer at være vildt fyldt (så længe man ikke kommer når der er fredags rock eller julefrokost) 
også er maden forholdsvis billig og de har god plads, der er selvfølgelig minuset ved at man sidder på første og barnevognene ikke kan komme med op

Jeg vil da hellere lade barnevognen stå udenfor inde i tivoli, end jeg vil have den skal stå udenfor på f.eks. strøget

Det er klart en fordel hvis der ik er overfyldt, og vi har tænkt oz at tage afsted en tirsdag omkring middag.. Så skulle chancerne være store for et roligt sted?

Anmeld

23. november 2012

Bertris

Team Putte skriver:

Jeg vil da hellere lade barnevognen stå udenfor inde i tivoli, end jeg vil have den skal stå udenfor på f.eks. strøget

Det er klart en fordel hvis der ik er overfyldt, og vi har tænkt oz at tage afsted en tirsdag omkring middag.. Så skulle chancerne være store for et roligt sted?

De gange jeg har været der i hverdagene uden for højsæson har der været rigtig roligt på Woodhouse (kæresten og mit fortrukne sted i tivoli) 

Anmeld

23. november 2012

Team Putte

Bertris skriver:

De gange jeg har været der i hverdagene uden for højsæson har der været rigtig roligt på Woodhouse (kæresten og mit fortrukne sted i tivoli) 

Det kunne godt blive det så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.