Børnevenligt spisested tæt på tivoli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

Team Putte

Problembarnet skriver:

ja så er den jo helt udelukket, egentlig lidt ringe at de ikke har det

Ja jeg synes faktisk det er enormt ringe at de ik har det! Udadtil gør de jo meget for at virke familie-venlige men det er man da ik hvis der ik engang er et puslebord man kan slå ned

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Team Putte skriver:

Ja jeg synes faktisk det er enormt ringe at de ik har det! Udadtil gør de jo meget for at virke familie-venlige men det er man da ik hvis der ik engang er et puslebord man kan slå ned

lige præcis

Anmeld

22. november 2012

Tulle28

Team Putte skriver:

Se det lyder slet ik dårligt! Hvor langt er det fra tivoli? (Jeg er tydeligtvis IKKE københavner )

Det ligger vel et kvarter i rask gang ned ad strøget

Anmeld

22. november 2012

Mor010711

Team Putte skriver:

Ved at Jensens ved Rådhuspladsen har pusleplads. Den er ikke stor og fancy, men den er der. Og der er faktisk god plads i restauranten. Især hvis man kommer udenfor "normal" spisetid. Men igen, barnevognene skal blive ude og da man sidder nede i kælderhøjde, kan man ikke holde rigtigt øje. Så de skal evt. låses fast (hvert fald hvis man er lidt hys omkring det. Det er jeg..)

Vil ikke anbefale Wagamama med børn. Har været der 2 gange. Dog uden børn. Men betjeningen var så dårlig. Vi var længe om, at få bord, på trods af reservation. De var længe om at tage bestilling, og jeg fik først min mad, da min kæreste var færdig med at spise. De havde glemt min bestilling. Ville aldrig tage derind med børn. Og slet ikke 10 af slagsen.

Bare min personlige erfaring

Anmeld

22. november 2012

Marts<3

Jeg tror ikke det blir nemt at finde et sted så tæt på Tivoli, hvor 10 personer kan tage børn med. I skal jo have er lokale for sig. 

Selvføligelig KAN det lade sig gøre. 

Jensens bøfhus på vesterbrogade, har en underetage. Måske i kunne spørger om i kunne sidde dernede, også kan i også være lidt i fred. 

God fornøjelse:-)

Anmeld

22. november 2012

Team Putte

Tulle28 skriver:

Det ligger vel et kvarter i rask gang ned ad strøget

Nåh det er jo ik så slemt! Bortset fra du nu sender 10 trunter ned af strøget!!! Vi kommer jo aldrig ud på den anden side med alle de butikker!

Anmeld

22. november 2012

Team Putte

Mor010711 skriver:

Ved at Jensens ved Rådhuspladsen har pusleplads. Den er ikke stor og fancy, men den er der. Og der er faktisk god plads i restauranten. Især hvis man kommer udenfor "normal" spisetid. Men igen, barnevognene skal blive ude og da man sidder nede i kælderhøjde, kan man ikke holde rigtigt øje. Så de skal evt. låses fast (hvert fald hvis man er lidt hys omkring det. Det er jeg..)

Vil ikke anbefale Wagamama med børn. Har været der 2 gange. Dog uden børn. Men betjeningen var så dårlig. Vi var længe om, at få bord, på trods af reservation. De var længe om at tage bestilling, og jeg fik først min mad, da min kæreste var færdig med at spise. De havde glemt min bestilling. Ville aldrig tage derind med børn. Og slet ikke 10 af slagsen.

Bare min personlige erfaring

Arh jeg er oz fra "landet" og det at komme til storbyen og efterlade den dyre barnevogn på gaden uden mulighed for opsyn.. Det har jeg det oz svært med! :/

Lyder da ik super servicemindet på wagamama

Anmeld

22. november 2012

Team Putte

Marts<3 skriver:

Jeg tror ikke det blir nemt at finde et sted så tæt på Tivoli, hvor 10 personer kan tage børn med. I skal jo have er lokale for sig. 

Selvføligelig KAN det lade sig gøre. 

Jensens bøfhus på vesterbrogade, har en underetage. Måske i kunne spørger om i kunne sidde dernede, også kan i også være lidt i fred. 

God fornøjelse:-)

Se DET lyder som en god idé!

Så forstyrrer vi heller ik de andre gæster hvis ungerne stikker i et vræl

Anmeld

22. november 2012

Tulle28

Team Putte skriver:

Nåh det er jo ik så slemt! Bortset fra du nu sender 10 trunter ned af strøget!!! Vi kommer jo aldrig ud på den anden side med alle de butikker!

Hi hi jamen jeg håber at I får en rigtig god tur Det er SÅ hyggeligt inde i byen nu, de har allerede fået pyntet rigtig meget op til jul

Anmeld

22. november 2012

Bertris

Jeg vil sige at woodhouse inde i tivoli ikke plejer at være vildt fyldt (så længe man ikke kommer når der er fredags rock eller julefrokost) 
også er maden forholdsvis billig og de har god plads, der er selvfølgelig minuset ved at man sidder på første og barnevognene ikke kan komme med op

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.