Børnevenligt spisested tæt på tivoli

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. november 2012

Team Putte

Noahmor skriver:

Woodhouse i selve Tivoli. De laver virkelig gode burgere og der er pusleplads

Det lyder jo ligetil!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

sne190810

Team Putte skriver:

Ved du om der er pusleplads?

Jeg har aldrig været inde på den som ligger på Vesterbrogade, men ved de har på den i Valby. Så mon ik? Ellers må du ringe derind og spørge

Anmeld

21. november 2012

Noahmor

Team Putte skriver:

Det lyder jo ligetil!

Ja, ikk. Der er godt nok ikke noget legerum og I er nødt til at efterlade barnevognen udenfor, da det ligger på 1. Sal. Men de har mange IKEA højstole

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

sne190810 skriver:

Jeg har aldrig været inde på den som ligger på Vesterbrogade, men ved de har på den i Valby. Så mon ik? Ellers må du ringe derind og spørge

Jeg ser på det!

Anmeld

21. november 2012

Team Putte

Noahmor skriver:

Ja, ikk. Der er godt nok ikke noget legerum og I er nødt til at efterlade barnevognen udenfor, da det ligger på 1. Sal. Men de har mange IKEA højstole

Uanset hvor man spiser henne har de jo næppe plads til 10 barnevogne indenfor, så skal vi jo efterlade dem udenfor alligevel

Højstolene er et stort plus!

Anmeld

21. november 2012

Tulle28

Illum, oppe på toppen i Spisebaren. Der kan barnevognene stå udenfor på terassen (overdækket) og der er ammerum til dem der skal ammes og pusleplads. Og så er det rigtig god mad faktisk

Anmeld

21. november 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Team Putte skriver:

Fik oz lige at vide i min øresnegl at de ik har pusleplads

ja så er den jo helt udelukket, egentlig lidt ringe at de ikke har det

Anmeld

21. november 2012

foto på lærred

Laijona Äiti skriver:

wagamama, tivoli

Ville have skrevet præcis det samme. I hvertfald hvis det er udenfor normal "myldretid".

Men måske du, TS, måske under alle omstændigheder skal bestille bord da det jo er rigtig mange og der jo pt er julefrokoster de fleste steder (hvis det er i weekenden)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er der kun et par uger tilbage til at bestille den personlige collage som julegave.

Anmeld

22. november 2012

Team Putte

Tulle28 skriver:

Illum, oppe på toppen i Spisebaren. Der kan barnevognene stå udenfor på terassen (overdækket) og der er ammerum til dem der skal ammes og pusleplads. Og så er det rigtig god mad faktisk

Se det lyder slet ik dårligt! Hvor langt er det fra tivoli? (Jeg er tydeligtvis IKKE københavner )

Anmeld

22. november 2012

Team Putte

foto på lærred skriver:

Ville have skrevet præcis det samme. I hvertfald hvis det er udenfor normal "myldretid".

Men måske du, TS, måske under alle omstændigheder skal bestille bord da det jo er rigtig mange og der jo pt er julefrokoster de fleste steder (hvis det er i weekenden)

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Så er der kun et par uger tilbage til at bestille den personlige collage som julegave.

Der står på deres hjemmeside at man ik kan bestille bord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.