Eva skriver:
Åh, ja...det kan blive en dyr en-smiler- og han sagde da også i dag hvornår han måtte få en hest selv...om fire år, når du er ti år, sagde jeg...så må vi se om det stadig har interesse-smiler
Ved du hvad jeg skal købe til ham af tøj, støvler osv...og hvor..kan det købes brugt??
Knus Eva..som vidst skal lære en masse nyt nu...og ikke mindst vænne sig til lugten-griner
He he lugten er dejlig ,, når du har vænnet dig til den

En godkendt ridehjelm ,, Cykelhjelm kan bruges i starten .. Ridehjelm ville jeg ikke købe brugt da man ikke ved om den har været udsat for slag

På hestenettet.dk er der rigtigt mange gode brugte ting ,, Et par ride bukser og et par ridestøvler er også en god ting , man sidder simpelthen bedre på ponyen .. Det er godt at købe brugt , ridestøvlerne ville jeg bare købe i kunst læder de er billige og gode .. Sikkerhedsvest brugte mine også men kun når de sprang men kan fint bruges i dressuren også hvis man er lidt nervøs

En lille strigle kasse med lidt strigler ville han sikkert blive glad for og når ponyen skal købes hjælper jeg gerne he he

Så spændende at kigge på pony ,,
Anmeld