Der var engang en far..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juni 2009

Diana...

Ihh hvor skønt, tillykke med den lille rytter glæder os til at se billeder 

Jeg har os hele tiden sagt til Claus at Lucas skal ride hihi  så må vi jo håbe han gider 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Ihh hvor skønt, tillykke med den lille rytter glæder os til at se billeder 

Jeg har os hele tiden sagt til Claus at Lucas skal ride hihi  så må vi jo håbe han gider 

Tak-smiler- ja, det er jo lige det hvad de får lyst til...jeg ville så gerne have haft en af dem til at gå til dans, men det er ikke blevet til noget, endnu...men så må jeg jo selv udleve mine ambitioner på de dansemæssige-griner
Knus og dejlig lørdag til dig..

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Tak-smiler- ja, det er jo lige det hvad de får lyst til...jeg ville så gerne have haft en af dem til at gå til dans, men det er ikke blevet til noget, endnu...men så må jeg jo selv udleve mine ambitioner på de dansemæssige-griner
Knus og dejlig lørdag til dig..

EJ DET SKULLE DU GØRE dans er bare godt...

Knus Diana som elsker en fræk lækker dans 

Anmeld

6. juni 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

EJ DET SKULLE DU GØRE dans er bare godt...

Knus Diana som elsker en fræk lækker dans 

Har jeg også truet mig selv og en veninde med mange gange...ville rigtig gerne gå til mavedans, det skulle være godt for ens kropsbevidsthed og holden af sig selv-evne....smiler- føle sin kvindelighed og krop og sjæl...
Knus..

Anmeld

6. juni 2009

Diana...

Eva skriver:

Har jeg også truet mig selv og en veninde med mange gange...ville rigtig gerne gå til mavedans, det skulle være godt for ens kropsbevidsthed og holden af sig selv-evne....smiler- føle sin kvindelighed og krop og sjæl...
Knus..

Det kan jeg sgu godt forstå og så det super flot... 

Anmeld

6. juni 2009

Sweet1978

Nu var jeg glad uanset om det blev en pige eller en dreng, men Nadia er lige modsat hun har aldrig leget med dukker og elsker at lege med drenge og drenge legetøj og det bliver bare accepteret for børn er nu engang som de er.

Anmeld

6. juni 2009

Honningblomst

Sweet1978 skriver:

Nu var jeg glad uanset om det blev en pige eller en dreng, men Nadia er lige modsat hun har aldrig leget med dukker og elsker at lege med drenge og drenge legetøj og det bliver bare accepteret for børn er nu engang som de er.

Jeg er nu bestemt heller ikke bange for at han skulle blive drillet med det...ingen af mine børn er mobbeofre..heldigvis
Men drengenes far var angst ved tanken om en pige og grunden til han var lidt tøvende med den sidste var at han frygtede han fik en pige...men sådan er vi jo så forskellige...jeg ville også helst have drenge, men selvfølgelig ville jeg elske en pige lige så højt...drenge er ligesom bare lidt mere til mit temperament..smiler
Knus Evaa..

Anmeld

7. juni 2009

Mca<3

Eva skriver:

Åh, ja...det kan blive en dyr en-smiler- og han sagde da også i dag hvornår han måtte få en hest selv...om fire år, når du er ti år, sagde jeg...så må vi se om det stadig har interesse-smiler
Ved du hvad jeg skal købe til ham af tøj, støvler osv...og hvor..kan det købes brugt??
Knus Eva..som vidst skal lære en masse nyt nu...og ikke mindst vænne sig til lugten-griner

He he lugten er dejlig ,, når du har vænnet dig til den  En godkendt ridehjelm ,, Cykelhjelm kan bruges i starten .. Ridehjelm ville jeg ikke købe brugt da man ikke ved om den har været udsat for slag  På hestenettet.dk er der rigtigt mange gode brugte ting ,, Et par ride bukser og et par ridestøvler er også en god ting , man sidder simpelthen bedre på ponyen .. Det er godt at købe brugt , ridestøvlerne ville jeg bare købe i kunst læder de er billige og gode .. Sikkerhedsvest brugte mine også men kun når de sprang men kan fint bruges i dressuren også hvis man er lidt nervøs   En lille strigle kasse med lidt strigler ville han sikkert blive glad for og når ponyen skal købes hjælper jeg gerne he he  Så spændende at kigge på pony ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.