Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
JulieWH skriver: ... men jeg ved at langt fra alle er enige http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ
... men jeg ved at langt fra alle er enige
http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Lusi skriver: Har set den så mange gange før og synes det er lige ærgeligt hver gang Ellers pæn mand, men han er sgu ik pæn, med de tatoveringer, han ser jo pludselig direkte ond ud Men bliver lige fascineret over den Foundation hver gang
Har set den så mange gange før og synes det er lige ærgeligt hver gang Ellers pæn mand, men han er sgu ik pæn, med de tatoveringer, han ser jo pludselig direkte ond ud Men bliver lige fascineret over den Foundation hver gang
Han ser sq også ond ud med det ansigtsudtryk.. Jeg stod lidt af ganske enkelt fordi han ikke smilede en eneste gang, men kæmpede lidt for hårdt for at se så hård ud. Af med tusserne og et stort smil i ansigtet og så havde han været NAM NAM i mine øjne! Men det er jo smag og behag. (Ikke at jeg har noget mod tattoos generelt, men jeg vil sq gerne kunne se MANDEN også.)
Den lykkelige skriver: Ja lige præcis.. men havde haft mere effekt på mig hvis han var kommet ind med dækkede tatoveringer og UDEN de ringe og det der blik som om han vil se hård ud.. For jeg havde allerede dømt ham pga de ringe og hans "attitude"...
Ja lige præcis.. men havde haft mere effekt på mig hvis han var kommet ind med dækkede tatoveringer og UDEN de ringe og det der blik som om han vil se hård ud.. For jeg havde allerede dømt ham pga de ringe og hans "attitude"...
Helt enig!
Uden tatoveringerne/med makeuppen og et smil i øjnene ville han være rigtig flot - men med piecingerne, tatoveringerne og attitudeblikket ville jeg gå langt uden om ham.
JulieWH skriver: Hehe Jeg synes han er smuk med og lækker uden I'd do him
Hehe Jeg synes han er smuk med og lækker uden I'd do him
Hehe ja me too ;-) ja tror bare det er fordi man er vandt til han har alle de tattoos så er han pludselig 'bare en alm mand' uden hehe..
Ja, foundationen må være virkelig god
JulieWH skriver: Dét tror jeg ikke. Har set en del interviews med ham og han virker til at være meget stolt af sine tatoveringer. Så "behind the scenes" på den her video, der kigger han ned af sig selv og siger, at han ikke kan se forskel (selvom han er dækket med make-up) så "I must be comfortable in my own skin". Har virkelig ikke indtryk af, at han fortryder noget
Dét tror jeg ikke. Har set en del interviews med ham og han virker til at være meget stolt af sine tatoveringer. Så "behind the scenes" på den her video, der kigger han ned af sig selv og siger, at han ikke kan se forskel (selvom han er dækket med make-up) så "I must be comfortable in my own skin". Har virkelig ikke indtryk af, at han fortryder noget
wamse skriver: Jeg synes han er mega lækker med og uden tusser
Jeg synes han er mega lækker med og uden tusser
Hvor vildt
Men hold op han ser vred ud!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128