En meget smuk mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2
JulieWH skriver:

Jep Det er korrekt opfattet

Hold da fast!!  Det er sku meget godt dækket så!! Men synd at ødelægge sin krop på den måde med alle de tatoveringer. Og så i hovedet og på ansigtet!  Ikke lige min kop te 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Den lykkelige

JulieWH skriver:

Nej, det er skam rigtigt nok

Han er bare så lækker (både med og uden make-up i mine øjne)

Jeg kan godt lide tatoveringer.. men IKKE i hovedet på den måde! Ville blive bange for ham!

Anmeld

20. november 2012

anynom

Omsorgsgiver skriver:

Hold da fast!!  Det er sku meget godt dækket så!! Men synd at ødelægge sin krop på den måde med alle de tatoveringer. Og så i hovedet og på ansigtet!  Ikke lige min kop te 

Det ER også ekstremt - og derfor skrev jeg som jeg gjorde i starten Er godt klar over, at mange deler den opfattelse. Umiddelbart er jeg heller ikke "for" tatoveringer på den måde, men har samtidig stor respekt for folk, som gør det så gennemført og har en så stor passion for det

Anmeld

20. november 2012

anynom

Den lykkelige skriver:

Jeg kan godt lide tatoveringer.. men IKKE i hovedet på den måde! Ville blive bange for ham!

Sådan tror jeg mange har det - og derfor synes jeg egentlig videoen var meget passende. "Døm ikke bogen på omslaget"

Anmeld

20. november 2012

Den lykkelige

JulieWH skriver:

Sådan tror jeg mange har det - og derfor synes jeg egentlig videoen var meget passende. "Døm ikke bogen på omslaget"

Ja lige præcis.. men havde haft mere effekt på mig hvis han var kommet ind med dækkede tatoveringer og UDEN de ringe og det der blik som om han vil se hård ud.. For jeg havde allerede dømt ham pga de ringe og hans "attitude"...  

Anmeld

20. november 2012

anynom

Den lykkelige skriver:

Ja lige præcis.. men havde haft mere effekt på mig hvis han var kommet ind med dækkede tatoveringer og UDEN de ringe og det der blik som om han vil se hård ud.. For jeg havde allerede dømt ham pga de ringe og hans "attitude"...  

Jeg kan godt se hvad du mener

Anmeld

20. november 2012

Sophie90

JulieWH skriver:

... men jeg ved at langt fra alle er enige

http://www.youtube.com/watch?v=9mIBKifOOQQ

Hehe sjovt jeg synes overhoved ikke han er lækker uden tattoveringerne.. Kun MED :b

Anmeld

21. november 2012

anynom

Animalia skriver:

Hehe sjovt jeg synes overhoved ikke han er lækker uden tattoveringerne.. Kun MED :b

Hehe
Jeg synes han er smuk med og lækker uden I'd do him

Anmeld

21. november 2012

Barbamama

Jeg har intet imod tatoveringer. Har selv to. MEN.....Når jeg ser hvordan han KUNNE have set ud synes jeg han har ødelagt sig selv. Grunden til at han ikke smiler er sgu da fordi han ved det!

Anmeld

21. november 2012

anynom

Barbamama skriver:

Jeg har intet imod tatoveringer. Har selv to. MEN.....Når jeg ser hvordan han KUNNE have set ud synes jeg han har ødelagt sig selv. Grunden til at han ikke smiler er sgu da fordi han ved det!

Dét tror jeg ikke. Har set en del interviews med ham og han virker til at være meget stolt af sine tatoveringer.
Så "behind the scenes" på den her video, der kigger han ned af sig selv og siger, at han ikke kan se forskel (selvom han er dækket med make-up) så "I must be comfortable in my own skin".
Har virkelig ikke indtryk af, at han fortryder noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.