Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
E. Riber skriver: Hold da op.. Man kan slet ikke genkende ham uden alle de tatoveringer!
Hold da op.. Man kan slet ikke genkende ham uden alle de tatoveringer!
Nej, han er en helt anden uden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Miss Kat skriver: Haha ja, totalt spild af hottie. Og øv at han ikke lige gad smile bare en enkelt gang før han afslørede tusserne.
Haha ja, totalt spild af hottie. Og øv at han ikke lige gad smile bare en enkelt gang før han afslørede tusserne.
hehe jeg er helt enig med dig
ej hvor ser han uhyggelig ud hvem er han?
Hi, jeg opgiver lige at svare jer alle enkeltvis Jeg er SÅ fascineret af ham (både med og uden make-up). Synes hans tatoveringer er perfektion og hvor har jeg stor respekt for manden (uden så meget som at kende andet til ham ).
Den lykkelige skriver: ej hvor ser han uhyggelig ud hvem er han?
Han er model/freak (hans eget udtryk). Han er i bund og grund kendt pga sine tatoveringer. Og så er det ham, som er med i Lady Gagas video "Born this way"
JulieWH skriver: Han er model/freak (hans eget udtryk). Han er i bund og grund kendt pga sine tatoveringer. Og så er det ham, som er med i Lady Gagas video "Born this way"
Guuuud ja!!! Ej jeg var sikker på det var fake shiiiiit... uden tatoveringer og de ringe ville han være
Den lykkelige skriver: Guuuud ja!!! Ej jeg var sikker på det var fake shiiiiit... uden tatoveringer og de ringe ville han være
Nej, det er skam rigtigt nok Han er bare så lækker (både med og uden make-up i mine øjne)
Nu skal jeg lige være med, hehe
Han har i virkeligheden ALLE de tatoveringer men de er dækket med noget alla' bruncreme hvis man kan sige det på den måde. Er det rigtigt??
jeg kan godt se det er nogle virkelig flotlavede tatoveringer men puhhaaa, syntes det er for ekstremt, jeg må nok indrømme jeg ville blive bange hvis jeg mødte ham uden makeup.
Men fascinerende det er det
Monica
Omsorgsgiver skriver: Nu skal jeg lige være med, hehe Han har i virkeligheden ALLE de tatoveringer men de er dækket med noget alla' bruncreme hvis man kan sige det på den måde. Er det rigtigt??
Jep Det er korrekt opfattet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128