Giftstoffer i mærketøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

serinasmor

Øv jeg havde eller tænkt mig at Maria juletøj skulle være fra Name It fordi det er så fint, men nej

synes du skulle tage at høre interviewet i stedet ...

biokemikeren fra greenpeace: " der er ikke noget der tyder på at det kemikalie der sidder i stoffet påvirker mennesket direkte når du bærer tøjet"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

serinasmor

for øvrigt har de IKKE testet name it men kun only, vero moda og Jack&Jones

Anmeld

20. november 2012

Mumto3

serinasmor skriver:

hmmm ... synes måske Vi lige skal hoppe op og falde ned på det .. rapporten som interviewet er bygget over er fra greenpeace ... det er nok én af de kilder jeg slet IKKE stoler på ... Hvis nogen bruger mystiske metoder til at få deres tal så er det da dem ... Jeg tror ikke på undersøgelsen før den kommer fra nogen der ikke er part

Jeg skal ikke kunne sige noget om de har lavet produktionen om, men Tænk og Test har tidligere testet Name It og fundet giftstoffer i tøjet. Det synes jeg selv er en pålidelig kilde.

Anmeld

20. november 2012

serinasmor

Mumto3 skriver:

Jeg skal ikke kunne sige noget om de har lavet produktionen om, men Tænk og Test har tidligere testet Name It og fundet giftstoffer i tøjet. Det synes jeg selv er en pålidelig kilde.

det er jo også noget helt andet ... tænk er jeg ret sikker på at kunne stole på .. 

i øvrigt har de (greenpeace) slet ikke testet nameit men kun vero moda, only og Jack&jones .. 

Anmeld

20. november 2012

Mumto3

serinasmor skriver:

det er jo også noget helt andet ... tænk er jeg ret sikker på at kunne stole på .. 

i øvrigt har de (greenpeace) slet ikke testet nameit men kun vero moda, only og Jack&jones .. 

Det er jeg med på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.