Giftstoffer i mærketøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

Fenja09

Ja, det er godt nok utroligt at så stor en tøjkæde i DK kan få sig til at sælge tøj med så store mængder skadelige stoffer. Nu læste jeg kun at de havde nævnt Vero Moda, Jack & Jones og andre mærker til voksne, men det er jo også dem som producere Name It, som mange køber til deres små poder.

Man kan da håbe, at de ændre det efter denne artikel.

/Fenja

Anmeld

20. november 2012

RiUL

Er Name It ikke også med i Bestseller? 

Anmeld

20. november 2012

SussieThyssen

Fenja09 skriver:

Ja, det er godt nok utroligt at så stor en tøjkæde i DK kan få sig til at sælge tøj med så store mængder skadelige stoffer. Nu læste jeg kun at de havde nævnt Vero Moda, Jack & Jones og andre mærker til voksne, men det er jo også dem som producere Name It, som mange køber til deres små poder.

/Fenja

Så vidt jeg ved så sælger flere af disse mærker OGSÅ mærker til børn og unge.

Bla. Benneton, Marks & Spencer, Jack and Jones og Calvin Klein, Samt naturligvis H&M.

Anmeld

20. november 2012

Fenja09

RiUL skriver:

Jo, de producere også Name It tøj - det er da lidt skræmmende!

Anmeld

20. november 2012

An&Jo

Jamen det er jo ikke første gang..

Sidst de blev "opdaget" var det i name it's tøj den var gal, og nu er det de andre mærker, kan kun sige jeg er glad for at mine børn ikke går i name it..

Anmeld

20. november 2012

An&Jo

RiUL skriver:

jo og det er ikke første gang der er lavet sådan en artikel om dem, og sidste gang var det netop i noget af name its tøj der var giftstoffer i..

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Fenja09 skriver:

/Fenja

Jeg køber ikke name it igen før man ihvertfald høre en udtalelse, eller høre det er ændret...

Anmeld

20. november 2012

RiUL

An&Jo skriver:

jo og det er ikke første gang der er lavet sådan en artikel om dem, og sidste gang var det netop i noget af name its tøj der var giftstoffer i..

Så er det da i hvert fald slut med at handle i Name it, er glad for vi ikke har handlet der særlig meget..

Anmeld

20. november 2012

RiUL

Fenja09 skriver:

Jo, de producere også Name It tøj - det er da lidt skræmmende!

Ja, det er meget skræmmende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.