Manden min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
tarkoflen skriver:

Åhh så fik du alligevel fremkaldt tåre hos hende den gravide, der endnu ikke er blevet total hormonella

Hvor er det fint skrevet! Og du har helt ret, min mand er rigtig fin

Hé Hé  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. november 2012

mulle85

jeg har jordens bedste kæreste, han har holdt mig holdt mig ud under min graviditet uden og blive sur på trods af jeg ind imellem har været strid pga hormoner, han er den bedste far til vores 5 uger gamle søn, elsker når han kigger på vores den bette og får julelys i øjene, han er super glad for min søn fra et andet forhold og de har et super forhold, han får mig til og grine og føle mig godt tilpas, elsker ham overalt på jorden, og endelig har jeg fundet drømmemanden, han er bare dejlig!

Anmeld

21. november 2012

Isabella_mor

Manden min er flot og fin.

han får mig til at le,

og til at flække af grin.

sammen vi er, i tykt og tyndt

6 år er nu gået  

men vores liv er først lige begyndt.

øjne som dådyr, få fine og brune.

med ham i mine tanker

får mit hjerte til at lune.

smedet på papir er vi ej,

men med ham jeg agter

at følges med på livets vej

vores kærlighed til hinanden

er stærk som en klippe.

jeg ønsker ingen anden (morten siger at jeg skal skrive "at kneppe" )

Anmeld

21. november 2012

StineW79

mulle85 skriver:

jeg har jordens bedste kæreste, han har holdt mig holdt mig ud under min graviditet uden og blive sur på trods af jeg ind imellem har været strid pga hormoner, han er den bedste far til vores 5 uger gamle søn, elsker når han kigger på vores den bette og får julelys i øjene, han er super glad for min søn fra et andet forhold og de har et super forhold, han får mig til og grine og føle mig godt tilpas, elsker ham overalt på jorden, og endelig har jeg fundet drømmemanden, han er bare dejlig!

Verdens bedste kærste du ha, kærlig, god og bonus klar, ja det er verdens bedste Far!

Godt tilpas og gode grin, ja det er livets gyldne vin. Ja han er drømmefyren din. Manden din lyder temmelig fin! Vh stine

Anmeld

21. november 2012

StineW79

Isabella_mor skriver:

Manden min er flot og fin.

han får mig til at le,

og til at flække af grin.

sammen vi er, i tykt og tyndt

6 år er nu gået  

men vores liv er først lige begyndt.

øjne som dådyr, få fine og brune.

med ham i mine tanker

får mit hjerte til at lune.

smedet på papir er vi ej,

men med ham jeg agter

at følges med på livets vej

vores kærlighed til hinanden

er stærk som en klippe.

jeg ønsker ingen anden (morten siger at jeg skal skrive "at kneppe" )

Hé Hé ham Morten lyder da som en sand poet, ham du godt ka være med inde sneet... Ja temmlig fin lyder manden din!

Øjne brune og fine, han får dig altid til at grine. På papir i ej hinanden endnu har fået, men pyt for på livets vej i følges ad, han gør dig altid glad. Ja manden din lyder temmelig fin. Vh stine

Anmeld

21. november 2012

Vidunderligeunger

åhr den var sød vis ham den

jeg har lavet en masse film til min kæreste, som beskriver ham rigtig godt, du må gerne se dem, men vil ik ha dem herinde, sådan offentligt.. kan lægge dem på min profil med kode

Anmeld

21. november 2012

Isabella_mor

StineW79 skriver:

Hé Hé ham Morten lyder da som en sand poet, ham du godt ka være med inde sneet... Ja temmlig fin lyder manden din!

Øjne brune og fine, han får dig altid til at grine. På papir i ej hinanden endnu har fået, men pyt for på livets vej i følges ad, han gør dig altid glad. Ja manden din lyder temmelig fin. Vh stine

ja han er skøn  

Anmeld

21. november 2012

StineW79

Vidunderligeunger skriver:

åhr den var sød vis ham den

jeg har lavet en masse film til min kæreste, som beskriver ham rigtig godt, du må gerne se dem, men vil ik ha dem herinde, sådan offentligt.. kan lægge dem på min profil med kode

Ja ham ska jo næsten have den at se, men syntes jeg er god til i det daglige at fortælle ham, at jeg sætter pris på ham og ik ville undvære ham. Han er bare så god!! 

Vil meget gerne se hva du har lavet! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.