Manden min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.574 visninger
27 svar
0 synes godt om
20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ja her kommer lidt om manden min!!

Manden min er temmelig fin. Min bedste ven, min dejlige kære, ham jeg altid vil respektere og ære.

Den bedste far i verden han er, kreativ og altid med på sjov. Gode gener blander med mine, ja det ka kun blive helt noget ene.

Fyldt med godt humør og hovedet holdt højt, selvom livet godt ka være lidt drøjt.

Han er klog, stærk som en bjørn, men blød som smør, han ka gøre mig helt mør, glad og ør.

10 år vi sammen været, skabt familie, grædt, glædet, elsket og æret. Gift det er vi ej, vi følges blot på livets vej.

Ja det var lidt om manden, han er endelig temmelig fin.

Kom med godt om manden din vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

TeamRocket

Øhm, i nat blev han sur over at blive vækket ved larmen af mig der var ved at blive kvalt da jeg kastede op, jeg måtte stå op med sønnen kl 0530, og han har drukket hele min juice som pt er det eneste jeg kan få ned. Tja pt er min mand temmelig rådden! Men jeg er vild med dit lille digt :-D

Anmeld

20. november 2012

bøllen

Min mand er skøn, han er min trofaste støtte uden ham var jeg ikke kommet igennem de sidste 3 år han er min klippe, min opbakning . Han er dejligt, og en god far til vores børn.

og idag er det 20 år siden vi blev kærester.

Anmeld

20. november 2012

An&Jo

hvor er det et fint lille digt..

Jeg kan bestemt heller ikke klage mere..

Manden min laver mad, rydder op, hjælper med ungerne, han er en handyman der laver hvad jeg efterspørger, han elsker mig højere end noget andet, han er så god til børnene, han knokler for at vi skal have det godt og så er han bare den bedste mand for mig

Det kan godt være han skal bedes om mange ting, men jeg skal ikke spørge ham 2 gange før tingene bliver gjort, og når ungerne er syge, eller jeg er syg så passer han på os og gør sit bedste for at jeg ikke skal lave for meget..

Ja jeg er forelsket i min kæreste endnu, og inden længe kan han forhåbentlig kaldes for min mand..

Anmeld

20. november 2012

FrkZier

StineW79 skriver:

Manden min er temmelig fin. Min bedste ven, min dejlige kære, ham jeg altid vil respektere og ære.

Den bedste far i verden han er, kreativ og altid med på sjov. Gode gener blander med mine, ja det ka kun blive helt noget ene.

Fyldt med godt humør og hovedet holdt højt, selvom livet godt ka være lidt drøjt.

Han er klog, stærk som en bjørn, men blød som smør, han ka gøre mig helt mør, glad og ør.

10 år vi sammen været, skabt familie, grædt, glædet, elsket og æret. Gift det er vi ej, vi følges blot på livets vej.

Manden min er fjollet, kærlig og fantastisk.

jeg er stensikker på han bliver den bedste far i verden, præcis som han er den bedste kæreste for mig og jeg GLÆDER mig til at vores supermand kommer til verden

Anmeld

20. november 2012

tarkoflen

Sikke da en dejlig tråd

Manden min er sød, kærlig, omsorgsfuld og helt igennem dejlig! Jeg glæder mig over hver eneste dag, at vi fandt hinanden og at vi nu skal starte vores egen lille familie!

Jeg er taknemmelig for, at det lykkedes os at blive gravide, at vi trods et hårdt år, stadig elsker hinanden, og at han holdte ved, selv da det hele var svært og jeg bestemt ikke var nem at være sammen med!

Han bliver den bedste far i verden, og jeg glæder mig helt utrolig meget til at være sammen med ham om den store opgave og det vigtigste i vores liv

Anmeld

20. november 2012

StineW79

TeamRocket skriver:

Øhm, i nat blev han sur over at blive vækket ved larmen af mig der var ved at blive kvalt da jeg kastede op, jeg måtte stå op med sønnen kl 0530, og han har drukket hele min juice som pt er det eneste jeg kan få ned. Tja pt er min mand temmelig rådden! Men jeg er vild med dit lille digt :-D

Øv det var ik så rart, du må siger til at han ik ska være så sart! At manden din er lidt en klovn, når han nu har puttet bolle i din oven, drukket din juice og jaget dig ud af sengen, må han da ikke glemme, at baby jeres du bager. 

Noget godt må du ku sige! En god far for det meste? Mon ik han ny juice han til dig vil købe, hvis du ham pænt derom vil bede?? 

Mon ik du for det meste ka se det bedste i manden din. Som regl ham må være temmelig fin?? 

God bedring til dig og håber du ka tá en lille lur, det er så træls at går og være bare lidt sur! Vh stine

Anmeld

20. november 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
StineW79 skriver:

Det lyder da som en dejlig mand

Anmeld

20. november 2012

StineW79

bøllen skriver:

Min mand er skøn, han er min trofaste støtte uden ham var jeg ikke kommet igennem de sidste 3 år han er min klippe, min opbakning . Han er dejligt, og en god far til vores børn.

og idag er det 20 år siden vi blev kærester.

Hold da op 20 det er længe, ja alle ved jo forhold de ka hænge. Turen ka gå op og ned, det er der ikke noget at gøre ved. Ja manden din lyder temmelig fin.

Din støtte, opbakning, børnenes far, opgaven han nemt ka klar. I gode tider, som i svære I lyder til at elske og ære. Ja manden din lyder temmelig fin! Vh stine

Anmeld

20. november 2012

StineW79

An&Jo skriver:

hvor er det et fint lille digt..

Jeg kan bestemt heller ikke klage mere..

Manden min laver mad, rydder op, hjælper med ungerne, han er en handyman der laver hvad jeg efterspørger, han elsker mig højere end noget andet, han er så god til børnene, han knokler for at vi skal have det godt og så er han bare den bedste mand for mig

Det kan godt være han skal bedes om mange ting, men jeg skal ikke spørge ham 2 gange før tingene bliver gjort, og når ungerne er syge, eller jeg er syg så passer han på os og gør sit bedste for at jeg ikke skal lave for meget..

Ja jeg er forelsket i min kæreste endnu, og inden længe kan han forhåbentlig kaldes for min mand..

Uha manden din han lyder også temmelig fin. Far, kok, handymand, og beskyttet, ham ingen andre flytter. Manden din lyder meget som manden min, og ja han er jo temmlig fin! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.