Manden min

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

banana3

TeamRocket skriver:

Øhm, i nat blev han sur over at blive vækket ved larmen af mig der var ved at blive kvalt da jeg kastede op, jeg måtte stå op med sønnen kl 0530, og han har drukket hele min juice som pt er det eneste jeg kan få ned. Tja pt er min mand temmelig rådden! Men jeg er vild med dit lille digt :-D

HAHAHAHAHA - Det var dagens grin, jeg har læst det 5 gange nu.. Haha, åhh hvor synes jeg det er synd for dig, men måden du skrev på, den er virkelig genial ! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
FrkZier skriver:

Manden min er fjollet, kærlig og fantastisk.

jeg er stensikker på han bliver den bedste far i verden, præcis som han er den bedste kæreste for mig og jeg GLÆDER mig til at vores supermand kommer til verden

Din fjollede, dejlige, kærlig og fantastisk kæreste, lyder bestemt ik som den værste! En super baby med en super far, er jeg sikker på du fundet har! Ja kærsten din han lyder temmlig fin! Vh stine

Anmeld

20. november 2012

StineW79

tarkoflen skriver:

Sikke da en dejlig tråd

Manden min er sød, kærlig, omsorgsfuld og helt igennem dejlig! Jeg glæder mig over hver eneste dag, at vi fandt hinanden og at vi nu skal starte vores egen lille familie!

Jeg er taknemmelig for, at det lykkedes os at blive gravide, at vi trods et hårdt år, stadig elsker hinanden, og at han holdte ved, selv da det hele var svært og jeg bestemt ikke var nem at være sammen med!

Han bliver den bedste far i verden, og jeg glæder mig helt utrolig meget til at være sammen med ham om den store opgave og det vigtigste i vores liv

En baby i snart ska have, den gemmer sig i din mave. At manden din er kærlig, sød og rar, lyder som alle tiders kommende far. Ja manden din lyder temmelig fin.

Et hårdt år der er gået, men i mål i snart er nået, omsorgsfulde, god og klar, ja han bliver alle tiders mand og far. Ja manden din lyder temmlig fin. Vh stine

Anmeld

20. november 2012

StineW79

PT skriver:

Det lyder da som en dejlig mand

Ja manden min, en nemlig temmelig fin  Vh stine

Anmeld

20. november 2012

StineW79

banana3 skriver:

HAHAHAHAHA - Det var dagens grin, jeg har læst det 5 gange nu.. Haha, åhh hvor synes jeg det er synd for dig, men måden du skrev på, den er virkelig genial ! 

Det var nemlig et lidt sødt svar. Håber hun bedre fået det har. Hva med manden din, er han mon temmlig fin?? Vh stine

Anmeld

20. november 2012

bøllen

StineW79 skriver:

Hold da op 20 det er længe, ja alle ved jo forhold de ka hænge. Turen ka gå op og ned, det er der ikke noget at gøre ved. Ja manden din lyder temmelig fin.

Din støtte, opbakning, børnenes far, opgaven han nemt ka klar. I gode tider, som i svære I lyder til at elske og ære. Ja manden din lyder temmelig fin! Vh stine

Ja 20 år det er ski lidt vildt . Føler mig pludselig gammel uden at være det ... Ha ha

ja manden min er ganske fin

Anmeld

20. november 2012

StineW79

bøllen skriver:

Ja 20 år det er ski lidt vildt . Føler mig pludselig gammel uden at være det ... Ha ha

ja manden min er ganske fin

Ja tiden flyver og årene går, sommer bliver til efterår. Skønheden falmer, men kærligheden består. Så ja manden din lyder temmelig fin vh stine

Anmeld

20. november 2012

bøllen

StineW79 skriver:

Ja tiden flyver og årene går, sommer bliver til efterår. Skønheden falmer, men kærligheden består. Så ja manden din lyder temmelig fin vh stine

Du er så poetisk  

Anmeld

20. november 2012

tarkoflen

StineW79 skriver:

En baby i snart ska have, den gemmer sig i din mave. At manden din er kærlig, sød og rar, lyder som alle tiders kommende far. Ja manden din lyder temmelig fin.

Et hårdt år der er gået, men i mål i snart er nået, omsorgsfulde, god og klar, ja han bliver alle tiders mand og far. Ja manden din lyder temmlig fin. Vh stine

Åhh så fik du alligevel fremkaldt tåre hos hende den gravide, der endnu ikke er blevet total hormonella

Hvor er det fint skrevet! Og du har helt ret, min mand er rigtig fin

Anmeld

20. november 2012

StineW79

bøllen skriver:

Du er så poetisk  

Ved heller lige helt hva der er kommet over mig i dag vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.