Så er filmen færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. november 2012

Steph_Laurits

mor:) skriver:

Så er jeg med

Godt lavet

Tak for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. november 2012

B&J

StephanieJ skriver:

Årh hvor er jeg glad for din kommentar - vores mål er nemlig at ramme og få følelser frem og få den til at fremstå så realistisk som muligt..!
Og det lader til at den virker på folk og er til at finde rundt i og forstå..

det er helt sikkert en fantastisk film med følelser mening og den er så nem at forstå ellers ville jeg ikke stor tude åhh gud da...

Anmeld

20. november 2012

Steph_Laurits

B&J skriver:

det er helt sikkert en fantastisk film med følelser mening og den er så nem at forstå ellers ville jeg ikke stor tude åhh gud da...

Årh

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

StephanieJ skriver:

Det er en medicinsk..

Hun får 2 piller med hjem som hun selv skal indtage - hun skal så møde op på sygehuset igen hvor hun får stikpille og så begynder at bløde en del mens hun ligger på sygehuset i de 6 timer, man nu skal

Jeg havde også lidt svært ved at forstå det.. Jeg kan godt se hvad der sker, men da jeg fik medicinsk skulle jeg selv tage alle piller, også dem man ligger op. Enten er det forskelligt eller også er jeres film ikke helt realistisk?

Intet ondt og det er en meget rammende film med godt skuespil, jeg blev bare lidt forvirret

Anmeld

20. november 2012

Steph_Laurits

Laulund87 skriver:

Jeg havde også lidt svært ved at forstå det.. Jeg kan godt se hvad der sker, men da jeg fik medicinsk skulle jeg selv tage alle piller, også dem man ligger op. Enten er det forskelligt eller også er jeres film ikke helt realistisk?

Intet ondt og det er en meget rammende film med godt skuespil, jeg blev bare lidt forvirret

Den er lavet på denne måde da det var den måde det foregik på da jeg fik en medicinsk..
Fik 2 piller jeg skulle indtage, og så op på sygehuset 2 dage efter og have en stikpille

Tak for de rosende ord Dejligt med feedback!

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

StephanieJ skriver:

Den er lavet på denne måde da det var den måde det foregik på da jeg fik en medicinsk..
Fik 2 piller jeg skulle indtage, og så op på sygehuset 2 dage efter og have en stikpille

Tak for de rosende ord Dejligt med feedback!

Nå det var underligt, men ja det er nok som sagt forskelligt

Det var så lidt

Anmeld

20. november 2012

Steph_Laurits

Laulund87 skriver:

Nå det var underligt, men ja det er nok som sagt forskelligt

Det var så lidt

Det må det være

Den jeg fik var på Herning Sygehus

Anmeld

20. november 2012

M&N

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Jeg skrev i sidste uge og efterlyste sørgelige melodier til et projekt om en abort film min studieveninde og jeg skulle lave.

https://www.baby.dk/debat/199265pi1/ordet-er-frit/hammer-soergelig-melodi-soeges----.aspx

Den er idag blevet filmet, klippet og sat sammen og er nu klar til at I som de første kan se den.. 

Hvad syntes I?  

Kærligst StephanieJ

http://www.youtube.com/watch?v=ipBoO2KlvOk&feature=youtu.be

Åh altså Hvor er den vildt sørgeligt. Sad næsten og tudede, det mindede mig helt om min egen ufrivillige abort sidste år, det var dog bare en kirurgisk abort men åh den følelse af at være så tom bagefter er forfærdelig ..

Men den var godt lavet! 

Anmeld

20. november 2012

Steph_Laurits

BabyWish2012 <3 skriver:

Åh altså Hvor er den vildt sørgeligt. Sad næsten og tudede, det mindede mig helt om min egen ufrivillige abort sidste år, det var dog bare en kirurgisk abort men åh den følelse af at være så tom bagefter er forfærdelig ..

Men den var godt lavet! 

Ked af at du har måtte opleve den smerte

Men samtidig positivt at man kan relatere til den (så er den jo ihvert fald realistisk).

Tusind tak for de pæne ord..

KÆMPE kram til dig

Anmeld

20. november 2012

Laulund87

StephanieJ skriver:

Det må det være

Den jeg fik var på Herning Sygehus

Randers sygehus her så det er nok derfor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.