Så er filmen færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Steph_Laurits

Yurie skriver:

Den er rigtig god.. godt lavet..

Tusind tak.. Vi er selv et par stolte piger :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Steph_Laurits

BMF skriver:

Den er super godt lavet..  

Man vil altid have et ar på sjælen efter sårn en omgang.  

Well done

Tusind tak

Ja det har man nemlig! Nok også derfor den rammer

Anmeld

19. november 2012

Kongmulle

StephanieJ skriver:

Den er meget sørgelig...

Var den til at finde ud af med flashback osv.? Altså så den giver mening hele vejen igennem?

For mig var den i hvertfald. Jeg forstod det hele. Så sørgeligt

Anmeld

19. november 2012

Steph_Laurits

KTP86 skriver:

Hvor er den fantastisk! Det eneste minus var da sygeplejesken kiggede ind i kameraet,men alt andet var jo ikke til at sætte en finger på. Utrolig godt lavet,og jeg må sige at melodien er prikken over ièt Interessant at i har valgt en stumfilm. Det har jeg ikke set længe. For mig gjorde det jeres opgave mere interessant og anderledes

Tusind tak Kath

Ja det så vi også selv da vi klippede, men vi kunne ikke rigtig skære det fra

Vi ønskede netop at det skulle være en melodi og ikke en sang, da sangen nok ville tage en del af fokus - samt at vi heller ikke ville have tale, da filmen i sig selv skulle kunne beskrive det hele - med alligevel lave den så realistisk at man kan se vi taler..

Vi er SÅ glade for den

Anmeld

19. november 2012

Steph_Laurits

Kongmulle skriver:

For mig var den i hvertfald. Jeg forstod det hele. Så sørgeligt

Dejligt at høre feedback og at den er letforståelig

Anmeld

19. november 2012

KTP86

StephanieJ skriver:

Tusind tak Kath

Ja det så vi også selv da vi klippede, men vi kunne ikke rigtig skære det fra

Vi ønskede netop at det skulle være en melodi og ikke en sang, da sangen nok ville tage en del af fokus - samt at vi heller ikke ville have tale, da filmen i sig selv skulle kunne beskrive det hele - med alligevel lave den så realistisk at man kan se vi taler..

Vi er SÅ glade for den

Det som jeres lærer vil tage i betragtning er jo kernen og den røde tråd. Jeg syntes i har klaret det rigtig godt  Du har ret. En sang havde ødelagt det. Jeg syntes virkede meget troværdigt 

Anmeld

19. november 2012

Steph_Laurits

KTP86 skriver:

Det som jeres lærer vil tage i betragtning er jo kernen og den røde tråd. Jeg syntes i har klaret det rigtig godt  Du har ret. En sang havde ødelagt det. Jeg syntes virkede meget troværdigt 

Hvor er jeg glad for at høre at den virker realistisk og at der er en rød tråd - det var nemlig også det der var hensigten - og super glad for at ikke kun vi kan se det

Anmeld

19. november 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Super godt lavet!!!! Den eneste minus var nok sygeplejersken hun må ikke have ur på. Og hun kiggede også i kameraet ellers godt gået 

Anmeld

19. november 2012

Dot D

Hvor er den godt lavet Fantastisk "livagtig"... Man fanger klart den røde tråd....

Jeg kan godt forstå, at I er stolte.... 

Glæder mig til at høre jeres lærers reaktion

Anmeld

19. november 2012

Steph_Laurits

Aisha skriver:

Super godt lavet!!!! Den eneste minus var nok sygeplejersken hun må ikke have ur på. Og hun kiggede også i kameraet ellers godt gået 

Uret tog vi ikke så tungt da det er hvidt, men ja

Og ja den med at hun kiggede i kameraet så vi også da vi klippede, men vi kunne ikke rigtig skære det fra desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.