Så er filmen færdig...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

Steph_Laurits

Dot D skriver:

Hvor er den godt lavet Fantastisk "livagtig"... Man fanger klart den røde tråd....

Jeg kan godt forstå, at I er stolte.... 

Glæder mig til at høre jeres lærers reaktion

Årh, tak søde Dot

Vi er også MEGET spændte på reaktionen - der er lige pludselig LAAAAAANG tid til d. 18. december hvor den skal vises

Er bare SÅ glad for at den er til at forstå og finde rundt i for folk, trods falshback og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

Dot D

StephanieJ skriver:

Årh, tak søde Dot

Vi er også MEGET spændte på reaktionen - der er lige pludselig LAAAAAANG tid til d. 18. december hvor den skal vises

Er bare SÅ glad for at den er til at forstå og finde rundt i for folk, trods falshback og sådan

Kender alt til det dér med lang ventetid... Vi afleverede eksamensopgave i onsdags, der går så liiiige fem uger, til vi får svar, øv øv øv...

Så kan vi vente i spænding sammen

Anmeld

19. november 2012

Steph_Laurits

Dot D skriver:

Kender alt til det dér med lang ventetid... Vi afleverede eksamensopgave i onsdags, der går så liiiige fem uger, til vi får svar, øv øv øv...

Så kan vi vente i spænding sammen

Hehe, ja lad os det

Krydser fingre for dig

Anmeld

19. november 2012

DKTiha

Shit det er godt lavet! Meget gribende.. Puha kneb en lille tåre til sidst...godt lavet . Det må have været en svær opgave at ramme det rigtige punkt men det har i altså gjort godt..

Anmeld

20. november 2012

Steph_Laurits

DKTiha skriver:

Shit det er godt lavet! Meget gribende.. Puha kneb en lille tåre til sidst...godt lavet . Det må have været en svær opgave at ramme det rigtige punkt men det har i altså gjort godt..

Ååårh tusind tak for de søde ord

Vi er glade for at den trods alt påvirker og rammer - det viser os blot at vores arbejde er gjort godt, og at det er noget folk kan forholde sig til

TAK!

Anmeld

20. november 2012

Dot D

StephanieJ skriver:

Hehe, ja lad os det

Krydser fingre for dig

Lige over Selvom det ikke bliver nødvendigt med jeres flotte arbejde

Anmeld

20. november 2012

**Ønskebabyen

StephanieJ skriver:

Hej Piger.

Jeg skrev i sidste uge og efterlyste sørgelige melodier til et projekt om en abort film min studieveninde og jeg skulle lave.

https://www.baby.dk/debat/199265pi1/ordet-er-frit/hammer-soergelig-melodi-soeges----.aspx

Den er idag blevet filmet, klippet og sat sammen og er nu klar til at I som de første kan se den.. 

Hvad syntes I?  

Kærligst StephanieJ

http://www.youtube.com/watch?v=ipBoO2KlvOk&feature=youtu.be

Super flot stykke arbejde! Hvor ramte den dybt

Anmeld

20. november 2012

Steph_Laurits

Skal den ikke lige oppes så flere får den set

Anmeld

20. november 2012

Benjamins'mor

Min første tanke er, det må have været svært at holde masken, da hende den anden skulle "røre" ved dig dernede?

Men rigtigt sørgelig film. Har aldrig selv fået en abort, men kunne heller ikke tænke mig det.

Anmeld

20. november 2012

Steph_Laurits

Benjamins'mor skriver:

Min første tanke er, det må have været svært at holde masken, da hende den anden skulle "røre" ved dig dernede?

Men rigtigt sørgelig film. Har aldrig selv fået en abort, men kunne heller ikke tænke mig det.

Hun rører mig heller ikke dernede overhovedet.. Hun lægger bare pillerne på sengen ved siden af mig, og prikker til mit ben så jeg ligner en der har ondt

Tror nu heller ikke at der er nogen der kunne tænke sig det som sådan..
Men nej det er ikke rart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.