Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Miss Church skriver: Jo jo man kan også sagtens have kvalme fra dag 1, men jeg siger bare, at for 3 uger siden, var du jo ikke gravid, da man jo først bliver det omkring 2+0 i sin cyklus. Derfor tænker jeg bare, at du nok ikke havde kvalme pga. graviditet. Hvert fald ikke i alle 3 uger
Jo jo man kan også sagtens have kvalme fra dag 1, men jeg siger bare, at for 3 uger siden, var du jo ikke gravid, da man jo først bliver det omkring 2+0 i sin cyklus. Derfor tænker jeg bare, at du nok ikke havde kvalme pga. graviditet. Hvert fald ikke i alle 3 uger
nej du har nok ret for døjer stadig med kvalme så det har ikke noget med det at gøre
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anna111 skriver: nej du har nok ret for døjer stadig med kvalme så det har ikke noget med det at gøre
Øv det er da rigtig træls for dig.
for at du snart kan fremskaffe to flotte streger
Anna111 skriver: tak for svar jeg tog testen i morges og der var en meget svag strej efter nogle minutter men nu når jeg kikker på den helder den sig mod negativ kan næsten ikke se strejen nu
tak for svar jeg tog testen i morges og der var en meget svag strej efter nogle minutter men nu når jeg kikker på den helder den sig mod negativ kan næsten ikke se strejen nu
Jeg har brugt test fra Netto sidst jeg var gravid, og den viste det helt rigtige resultat
købe dem lidl el aldi el matas el apotike de passe de smider med dem i netto og det gør de går i stykke og ikk man kan regne med dem el er der nogen et lille mini hul
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128