g-test fra netto??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2012

astridt

Dem har jeg brugt flere gange -og kun med rigtigt resultat!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

jeanne-skat

Jeg har taget to svage positiv igår og mere positiv igår. Skulle først ha min menstertion d 21

Anmeld

19. november 2012

jeanne-skat

jeanne-skat skriver:

Jeg har taget to svage positiv igår og mere positiv igår. Skulle først ha min menstertion d 21

Hov Idag

Anmeld

21. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

idag har jeg fået brunt udflåd og har en smule ondt i underlivet skulle også have min mins den her uge så tror desværre ikke jeg er gravid tror min mins er på vej 

Anmeld

22. november 2012

Muffinmus

har vist fået 2-3 falske positive derfra der var negative på alle andre teste..så øv øv dengang:-9men pøj med det.

Anmeld

22. november 2012

anna111

jeg begynte desværre at bløde idag tror jeg har fået en bio for det er ligsom da jeg fik en spontan aboet bløder rigtig meget med nogle klumper hver gang jeg er på torilet  skulle have været 3+5 idag er ret sikker på jeg var gravid for har stoet set kastet op hver gang jeg spiste noget de sidste 3uger og idag er der ingen ting har ingen gang kvalme mere

Anmeld

22. november 2012

Miss Church

Anna111 skriver:

jeg begynte desværre at bløde idag tror jeg har fået en bio for det er ligsom da jeg fik en spontan aboet bløder rigtig meget med nogle klumper hver gang jeg er på torilet  skulle have været 3+5 idag er ret sikker på jeg var gravid for har stoet set kastet op hver gang jeg spiste noget de sidste 3uger og idag er der ingen ting har ingen gang kvalme mere

Hvis du har kastet op i 3 uger og kun ville være 3+5 i dag, tror jeg ikke din kvalme og opkast skyldes graviditet, da du faktisk kun ville have været gravid i 1 uge og 5 dage. 

Man hvis man virkelig ønsker at blive gravid, kan man have rigtig mange symptomer, som udelukkende er styret af tankerne. 

for at det snart lykkedes for jer!

Anmeld

23. november 2012

tanjaf88

mine har altid vist som de skal...

Anmeld

23. november 2012

anna111

Miss Church skriver:

Hvis du har kastet op i 3 uger og kun ville være 3+5 i dag, tror jeg ikke din kvalme og opkast skyldes graviditet, da du faktisk kun ville have været gravid i 1 uge og 5 dage. 

Man hvis man virkelig ønsker at blive gravid, kan man have rigtig mange symptomer, som udelukkende er styret af tankerne. 

for at det snart lykkedes for jer!

snakkende med lægen om det da jeg heller ikke truede i starten at man kan få kvalme så tidlig men det sage hun man sagtens kunne fra dag et af det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde men bløte rigtig meget igår og idag er det helt væk så syntes det er lidt mærkelig 

jeg gik ikke rigtig og tænkte på at jeg var gravid før jeg snakkede med min veninde om jag i underlivet og kvalme hvor hun sage at det havde hun i starten af sin gravilitet og da jeg gik til lægen og fortalte at jeg havde kvalme og kastede op og jag i underlivet ville hun have jeg skulle have taget g-test en uge efter det vil sige den her uge men så begynte jeg jo at bløde fra torsdag til fredag så det er der ikke noget at gøre ved 

Anmeld

23. november 2012

Miss Church

Anna111 skriver:

snakkende med lægen om det da jeg heller ikke truede i starten at man kan få kvalme så tidlig men det sage hun man sagtens kunne fra dag et af det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde men bløte rigtig meget igår og idag er det helt væk så syntes det er lidt mærkelig 

jeg gik ikke rigtig og tænkte på at jeg var gravid før jeg snakkede med min veninde om jag i underlivet og kvalme hvor hun sage at det havde hun i starten af sin gravilitet og da jeg gik til lægen og fortalte at jeg havde kvalme og kastede op og jag i underlivet ville hun have jeg skulle have taget g-test en uge efter det vil sige den her uge men så begynte jeg jo at bløde fra torsdag til fredag så det er der ikke noget at gøre ved 

Jo jo man kan også sagtens have kvalme fra dag 1, men jeg siger bare, at for 3 uger siden, var du jo ikke gravid, da man jo først bliver det omkring 2+0 i sin cyklus. Derfor tænker jeg bare, at du nok ikke havde kvalme pga. graviditet. Hvert fald ikke i alle 3 uger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.