g-test fra netto??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.832 visninger
23 svar
0 synes godt om
19. november 2012

anna111

Profilbillede for anna111

ville lige høre om der er nogen her inde der har erfaringer  med test fra netto jeg har taget en idag som var meget svag positiv 

man kan kun skimte strejen så tager en ny på lørdag vil kun være 3+2 hende idag vis jeg er gravid.

jeg fik en sa den 13/10-12 så det er 5uger og 2dage siden har hart slem kvalme hver gang jeg spiser i 3uger nu og jag i underlivet og har stadig ikke set skykken af min mins efter sa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2012

FrkZier

Anna111 skriver:

ville lige høre om der er nogen her inde der har erfaringer  med test fra netto jeg har taget en idag som var meget svag positiv 

man kan kun skimte strejen så tager en ny på lørdag vil kun være 3+2 hende idag vis jeg er gravid.

jeg fik en sa den 13/10-12 så det er 5uger og 2dage siden har hart slem kvalme hver gang jeg spiser i 3uger nu og jag i underlivet og har stadig ikke set skykken af min mins efter sa

har du haft taget en negativ test siden din SA, bare så du er 100% på det ikke er 'gammelt' HCG du kan teste på nu?

men altså, jeg har aldrig haft problemer med test fra Netto

Anmeld

19. november 2012

anna111

jeg fik taget blodprøver ind til mit hcg var nede på 2 

så ja er meget sikker på det ikke er det men tak for svar 

Anmeld

19. november 2012

MariaKyedDK

Anna111 skriver:

jeg har dårlige erfaringer med dem, jeg har haft 4 positve teste derfra , men er ikke gravid

Anmeld

19. november 2012

FrkZier

Anna111 skriver:

jeg fik taget blodprøver ind til mit hcg var nede på 2 

så ja er meget sikker på det ikke er det men tak for svar 

okay, det var godt

men som sagt jeg har aldrig haft problemer med dem

ps: hvis du citere folk kan de se du svare dem

Anmeld

19. november 2012

anna111

FrkZier skriver:

okay, det var godt

men som sagt jeg har aldrig haft problemer med dem

ps: hvis du citere folk kan de se du svare dem

okay tak har ikke kunne finde ud af hvordan man gjorde det 

Anmeld

19. november 2012

D-Micka

De har altid vist rigtigt her.. Også bår de var svage :-) 

Anmeld

19. november 2012

norenberg

Har aldrig brugt andre de fem gange jeg har ventet mig....så har positive erfaringer med dem....

Anmeld

19. november 2012

anna111

D-Micka skriver:

De har altid vist rigtigt her.. Også bår de var svage :-) 

okay tak for svar  håber den osse passer her 

Anmeld

19. november 2012

anna111

norenberg skriver:

Har aldrig brugt andre de fem gange jeg har ventet mig....så har positive erfaringer med dem....

tak for svar  jeg tog testen i morges og der var en meget svag strej efter nogle minutter men nu når jeg kikker på den helder den sig mod negativ kan næsten ikke se strejen nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.