Hvor længe gik der før jeres cyklus var normal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Miss-86

Wik skriver:

Ja okay så er det jo meget lang tid siden, og ens hormoner ændre sig jo helt vildt. Synes det er godt du kommer afsted, der er så mange ting der kan spille ind. Der gik mellem 9 og 10 måneder før jeg blev gravid første gang med regelmæssig mens. og hvis man har nogle hormon svingninger eller noget der skal tjekkes, er det fedt at komme igang. Vil dog sige at man ikke skal være urolig fordi ens krop ikke er normalt, hvis krop er lige det  Og 9 år på p-piller er længe.  planlægger du graviditet ?

Ja det er længe siden, så tingene ændrer sig jo som du skriver..

Vi har snakket om at starte til januar, så ville jo gerne have lidt vished inden da..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Miss Kat

Miss-86 skriver:

Nej, hvor er det vildt... Jeg har oss lovet mig selv at jeg ALDRIG vil tage p-piller mere...

Samme her!

Anmeld

18. november 2012

Frk.S

Min var regelmæssig med det samme.

Den kom med 28 dages mellemrum, præcis ligesom da jeg stadig tog p-piller... i de 3 måneder der gik indtil jeg blev gravid.

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

Frk.S skriver:

Min var regelmæssig med det samme.

Den kom med 28 dages mellemrum, præcis ligesom da jeg stadig tog p-piller... i de 3 måneder der gik indtil jeg blev gravid.

Okay, dejligt..

Anmeld

18. november 2012

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Nej, det har jeg ikke, da vi ikke prøver endnu.. Men måske jeg skulle prøve, men jeg ville ikke ane, hvornår jeg skulle prøve testen. feks. idag er jeg 18 dage over tid.. Såå det er nogle lange perioder

Ja hold da op, hvad siger lægen?
Hvis du får sådan lidt slimet klart udflåd ville jeg teste den dag for at se om det er ægløsning.

Anmeld

18. november 2012

2babygirls

Miss-86 skriver:

Jeg ville egentlig bare høre jer ad, hvor længe der gik før jeres cyklus var normal, da I stoppede med p-piller?

Jeg stoppede selv i februar og ja det svinger godt nok meget, fra 33-52 dage, synes det er ret vildt... Såå skriv gerne jeres 'historie'.

1 gang var den helt normal, og 2. gang startede den på 30 dage, så 29 dage og endte på 28 og så var jeg gravid i 3. forsøg

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

La´chrissen skriver:

Ja hold da op, hvad siger lægen?
Hvis du får sådan lidt slimet klart udflåd ville jeg teste den dag for at se om det er ægløsning.

Han har sendt mig til gynækolog... Ja problemet er at det fik jeg de første månede efter jeg stoppede med p-piller, men nu er der ikke nogen tegn på ÆL

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

Baby2påvej skriver:

1 gang var den helt normal, og 2. gang startede den på 30 dage, så 29 dage og endte på 28 og så var jeg gravid i 3. forsøg

Du har været en af de heldige Dejligt.

Anmeld

18. november 2012

2babygirls

Miss-86 skriver:

Du har været en af de heldige Dejligt.

Er også lykkelig for at p-pillerne ikke havde haft mere indflydelse, andet end min hud fucker hver gang jeg laver et barn

Men når lillesøster er født, må farmand snittes, så jeg ikke skal have flere hormoner ind i min krop

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

Baby2påvej skriver:

Er også lykkelig for at p-pillerne ikke havde haft mere indflydelse, andet end min hud fucker hver gang jeg laver et barn

Men når lillesøster er født, må farmand snittes, så jeg ikke skal have flere hormoner ind i min krop

Okay, ja det har jeg hørt om før ..

Jeg vil bestemt heller ikke fylde mig med de hormoner mere.. ALDRIG!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.