Hvor længe gik der før jeres cyklus var normal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.252 visninger
33 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Miss-86

Jeg ville egentlig bare høre jer ad, hvor længe der gik før jeres cyklus var normal, da I stoppede med p-piller?

Jeg stoppede selv i februar og ja det svinger godt nok meget, fra 33-52 dage, synes det er ret vildt... Såå skriv gerne jeres 'historie'.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

B&J

jeg stoppede med p-pillerne 3mdr efter var min ikke lige efter reglerne hihihi men der var jeg så også gravid....

Anmeld

17. november 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Jeg ville egentlig bare høre jer ad, hvor længe der gik før jeres cyklus var normal, da I stoppede med p-piller?

Jeg stoppede selv i februar og ja det svinger godt nok meget, fra 33-52 dage, synes det er ret vildt... Såå skriv gerne jeres 'historie'.

Min nåede aldrig at blive rigtig regelmæssig, og den svingede mellem 25 og 32 dage.. 

Anmeld

17. november 2012

Victoria2013

Min virkede regelmæssig først, første mens efter jeg stoppede kom præcis 28 dage efter som den skulle... men nåede at svinge mellem 26 og 32 dage i alt i det ca. halve år det tog fra p-pille stop til PB lykkedes

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

B&J skriver:

jeg stoppede med p-pillerne 3mdr efter var min ikke lige efter reglerne hihihi men der var jeg så også gravid....

Ja, hvis bare det var grunden her også

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

M (: skriver:

Min nåede aldrig at blive rigtig regelmæssig, og den svingede mellem 25 og 32 dage.. 

Okay, men dog ikke så store spring som min er

Anmeld

17. november 2012

Miss-86

Kia2013 skriver:

Min virkede regelmæssig først, første mens efter jeg stoppede kom præcis 28 dage efter som den skulle... men nåede at svinge mellem 26 og 32 dage i alt i det ca. halve år det tog fra p-pille stop til PB lykkedes

Okay, men det er ikke mange dage det svingede.. Min læge sagde at op til omkring 32 dage, var okay.. Men ikke 52 dage, som jeg har været oppe på

Anmeld

17. november 2012

La´chrissen

Miss-86 skriver:

Okay, men det er ikke mange dage det svingede.. Min læge sagde at op til omkring 32 dage, var okay.. Men ikke 52 dage, som jeg har været oppe på

Har du prøvet dig frem med ægløsningstest? Jeg har været op på ca 40 dage i en cyklus, men det var også helt hen i vejret, men jeg fik ægløsning.

Anmeld

18. november 2012

Wik

Min blev regelmæssig hurtigt og er meget stabil normalt. Men hvordan var din inden du tog p piller og har du haft det let med graviditet mv? 

Jeg synes altid man skal sørge en læge eller gynækolog en gang for meget end en for lidt, lige med kvinder og underliv, har dårlig erfaringer med at vente

Men det er også fordi jeg synes dit virker frustrerende og længe at have så uregelmæssig cyklus.

Anmeld

18. november 2012

M (:

Miss-86 skriver:

Okay, men dog ikke så store spring som min er

Nej, det var en lidt mere overskuelig urelmæssighed.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.