Hvor længe gik der før jeres cyklus var normal?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Miss Kat

Der gik 1½ ÅR før jeg min menstruation igen..... 

Kan godt forstå, du synes det er træls med en ustabil cyklus, men så længe du da i det mindste har fået din mens igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Min var reglmæssig fra star af .3 måneder senere havde jeg en positiv vest . Da min søn var 5 måneder kom mens på slaget som den gjorder inden jeg blev gravid ..
Så blev jeg gravid di mistede efter der blev den aldrig reglmæssig før jeg blev gravid igen , nu er min pige 18 dage og jeg har af gode grunde ikke fået mens endnu ..

Men den kommer nok inden længe da min amning er gået helt i vasken desværre ..

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

M (: skriver:

Nej, det var en lidt mere overskuelig urelmæssighed.. 

jaa, det kan man roligt sige

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

La´chrissen skriver:

Har du prøvet dig frem med ægløsningstest? Jeg har været op på ca 40 dage i en cyklus, men det var også helt hen i vejret, men jeg fik ægløsning.

Nej, det har jeg ikke, da vi ikke prøver endnu.. Men måske jeg skulle prøve, men jeg ville ikke ane, hvornår jeg skulle prøve testen. feks. idag er jeg 18 dage over tid.. Såå det er nogle lange perioder

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

Wik skriver:

Min blev regelmæssig hurtigt og er meget stabil normalt. Men hvordan var din inden du tog p piller og har du haft det let med graviditet mv? 

Jeg synes altid man skal sørge en læge eller gynækolog en gang for meget end en for lidt, lige med kvinder og underliv, har dårlig erfaringer med at vente

Men det er også fordi jeg synes dit virker frustrerende og længe at have så uregelmæssig cyklus.

Jeg startede med p-piller da jeg var 17 år, så kan faktisk ikke huske hvordan det var dengang.. Er 26 år nu og har aldrig prøvet at være gravid, så jeg ved ikke om jeg har let ved det

Ja, jeg skal til gynækolog i næste måned, såå har sat gang i tingene

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

Miss Kat skriver:

Der gik 1½ ÅR før jeg min menstruation igen..... 

Kan godt forstå, du synes det er træls med en ustabil cyklus, men så længe du da i det mindste har fået din mens igen.

Nej, hvor er det vildt... Jeg har oss lovet mig selv at jeg ALDRIG vil tage p-piller mere...

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

Mortil2tiloktober skriver:

Min var reglmæssig fra star af .3 måneder senere havde jeg en positiv vest . Da min søn var 5 måneder kom mens på slaget som den gjorder inden jeg blev gravid ..
Så blev jeg gravid di mistede efter der blev den aldrig reglmæssig før jeg blev gravid igen , nu er min pige 18 dage og jeg har af gode grunde ikke fået mens endnu ..

Men den kommer nok inden længe da min amning er gået helt i vasken desværre ..

Okay, du har været heldig

Og tillykke med den lille ny

Anmeld

18. november 2012

mortilnoahogmelina

Miss-86 skriver:

Okay, du har været heldig

Og tillykke med den lille ny

Tak .. jeg havde taget p piller i 6 år da jeg stoppede .. jeg skal aldrig have p piller igen . Men det er der andre grunde til ..

Så skal have fundet noget andet . Ved bare ikke hvad ..

Tusind tak ..

Anmeld

18. november 2012

Miss-86

Mortil2tiloktober skriver:

Tak .. jeg havde taget p piller i 6 år da jeg stoppede .. jeg skal aldrig have p piller igen . Men det er der andre grunde til ..

Så skal have fundet noget andet . Ved bare ikke hvad ..

Tusind tak ..

Jeg har også besluttet mig for aldrig mere at vil tage p-piller, eller andet, hvor der bruges hormoner.. Ønsker meget at min kæreste vil lade sig sterilisere når vi har fået de børn vi ønsker

Anmeld

18. november 2012

Wik

Miss-86 skriver:

Jeg startede med p-piller da jeg var 17 år, så kan faktisk ikke huske hvordan det var dengang.. Er 26 år nu og har aldrig prøvet at være gravid, så jeg ved ikke om jeg har let ved det

Ja, jeg skal til gynækolog i næste måned, såå har sat gang i tingene

Ja okay så er det jo meget lang tid siden, og ens hormoner ændre sig jo helt vildt. Synes det er godt du kommer afsted, der er så mange ting der kan spille ind. Der gik mellem 9 og 10 måneder før jeg blev gravid første gang med regelmæssig mens. og hvis man har nogle hormon svingninger eller noget der skal tjekkes, er det fedt at komme igang. Vil dog sige at man ikke skal være urolig fordi ens krop ikke er normalt, hvis krop er lige det  Og 9 år på p-piller er længe.  planlægger du graviditet ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.