Er det uansvarligt !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2012

Moma

Jeg synes det er helt ok, at han tager af sted. I var jo enige om det. Den store var jo ikke dødssyg. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2012

Moma

Ej kom til at stemme ja - men mente selvfølgelig nej. 

Anmeld

18. november 2012

Tulle28

Næ det synes jeg ikke, du har jo selv "givet ham lov" til at tage afsted. Det var noget andet, hvis han holdt på sin ret til at tage afsted, og du gerne ville have han blev hjemme.

Anmeld

18. november 2012

MortilElias2010

Lone Jakobsen skriver:

nej jeg synes på ingen måde at din kæreste er uansvarlig.

han kunne ikke vide at børnene blev syge. men for din far kan det ha virket meget overvældende at gå ind og høre børnene græde, hvilket nok er grunden til at han reagerede som han gjorde

jeg tror ikke at din far synes at din kæreste er uansvarlig, det er blot hans måde at beskytte sin datter på.

Anmeld

18. november 2012

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hej piger..

Min kæreste skulle til julefrokost i dag hos sin familie, vi var begge inviteret, men da vi har to børn på Hhv. 2 år og 2 mdr. kunne jeg ikke tage med, da det ALTID er vildt druk i den familie...

Vores barn på 2 år, var i går blevet forkølet, ondt i halsen, øjenbetændelse osv. og har været rigtig pylret igår og idag.. 
Jeg sagde til min kæreste han bare skulle tage afsted, og han ville selvf. også gerne afsted...

Så i dag, da jeg er igang med at putte den store, bliver den lille meget sur, og jeg går op og ned at trapperne for at prøve og få begge børn til at falde til ro. Så kommer min far ind af døren og blir mødt at skrig og skrål og en meget træt mig! Han går op til den store for at få ham til at falde til ro, mens jeg gir den lille mad.. Så kommer han ned igen og vi snakker lidt, og han siger så... AT , han syns det dybt uansvarligt af min kæreste at tage til julefrokost når han har et sygt barn !?
Det tænkte jeg godt nok længe over...

Hvad syns i??? Jeg var jo hjemme til at tage ham , men kunne selvf. ikke vide ingen af dem gad og sove..  

Hvis DU havde sagt du ikke ville have det, fordi du ikke kunne overskue det, havde det været anderledes... Men DU sagde jo at det ikke gjorde noget, så?

Anmeld

18. november 2012

Ayasmor

Nej det synes jeg bestemt ikke at din kæreste er, hvor er det uansvarlige i det? I havde som familie en klar aftale om at han bare kunne tage afsted, og barnet var jo ikke dødeligt syg. Jeg tænker lidt om det ikke bare er hele scenariet din far træder ind i, som han reagerer på?? At han træder ind af døren, og du står med 2 grædende børn? Det scenarie kunne jo være foregået selvom din kæreste havde været hjemme, og selvom der ikke havde været sygdom indblandet. Med 2 børn kan man ikke altid være 100% på pletten for begge børn på samme tid, sygdom eller ej.

Anmeld

18. november 2012

Musen5

Fenja09 skriver:

Nej jeg synes ikke det er uansvarligt af din kæreste at tage til en planlagt julefrokost selvom jeres ene barn er syg.

Det ville være ubetænktsom, hvis du ikke magtede opgaven alene og havde givet udtryk for at du gerne ville have ham hjemme. Så ville jeg synes at han skulle droppe julefrokosten for at støtte dig. Jeres store barn skal nok klare sig uden sin far den ene aften, selvom han har det skidt - han har jo sin mor

/Fenja

Helt enig :-)

/Mette

Anmeld

18. november 2012

Amanda Stage

nej jeg synes heller ikke det er uansvarligt, men som en anden skriver, ville det være godt hvis ikke han drak, så han hurtigt kunne køre hjem, hvis du havde brug for ham. 

Anmeld

18. november 2012

FruStolpe

Anonym skriver:

Hej piger..

Min kæreste skulle til julefrokost i dag hos sin familie, vi var begge inviteret, men da vi har to børn på Hhv. 2 år og 2 mdr. kunne jeg ikke tage med, da det ALTID er vildt druk i den familie...

Vores barn på 2 år, var i går blevet forkølet, ondt i halsen, øjenbetændelse osv. og har været rigtig pylret igår og idag.. 
Jeg sagde til min kæreste han bare skulle tage afsted, og han ville selvf. også gerne afsted...

Så i dag, da jeg er igang med at putte den store, bliver den lille meget sur, og jeg går op og ned at trapperne for at prøve og få begge børn til at falde til ro. Så kommer min far ind af døren og blir mødt at skrig og skrål og en meget træt mig! Han går op til den store for at få ham til at falde til ro, mens jeg gir den lille mad.. Så kommer han ned igen og vi snakker lidt, og han siger så... AT , han syns det dybt uansvarligt af min kæreste at tage til julefrokost når han har et sygt barn !?
Det tænkte jeg godt nok længe over...

Hvad syns i??? Jeg var jo hjemme til at tage ham , men kunne selvf. ikke vide ingen af dem gad og sove..  

Absolut ikke.

Det havde være uansvarligt hvis ikke du havde været i stand til at passe dem, men ellers ikke.

De har jo en mor til at passe dem, det er jeg sikker på er helt fint

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.