Hej piger..
Min kæreste skulle til julefrokost i dag hos sin familie, vi var begge inviteret, men da vi har to børn på Hhv. 2 år og 2 mdr. kunne jeg ikke tage med, da det ALTID er vildt druk i den familie...
Vores barn på 2 år, var i går blevet forkølet, ondt i halsen, øjenbetændelse osv. og har været rigtig pylret igår og idag..
Jeg sagde til min kæreste han bare skulle tage afsted, og han ville selvf. også gerne afsted...
Så i dag, da jeg er igang med at putte den store, bliver den lille meget sur, og jeg går op og ned at trapperne for at prøve og få begge børn til at falde til ro. Så kommer min far ind af døren og blir mødt at skrig og skrål og en meget træt mig! Han går op til den store for at få ham til at falde til ro, mens jeg gir den lille mad.. Så kommer han ned igen og vi snakker lidt, og han siger så... AT , han syns det dybt uansvarligt af min kæreste at tage til julefrokost når han har et sygt barn !?
Det tænkte jeg godt nok længe over...
Hvad syns i??? Jeg var jo hjemme til at tage ham , men kunne selvf. ikke vide ingen af dem gad og sove.. 

Anmeld