Er det uansvarligt !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det uansvarligt at min kæreste og tage til julefrokost, når han har sygt barn? LÆS TRÅDEN.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.586 visninger
28 svar
0 synes godt om
17. november 2012

Anonym trådstarter

Hej piger..

Min kæreste skulle til julefrokost i dag hos sin familie, vi var begge inviteret, men da vi har to børn på Hhv. 2 år og 2 mdr. kunne jeg ikke tage med, da det ALTID er vildt druk i den familie...

Vores barn på 2 år, var i går blevet forkølet, ondt i halsen, øjenbetændelse osv. og har været rigtig pylret igår og idag.. 
Jeg sagde til min kæreste han bare skulle tage afsted, og han ville selvf. også gerne afsted...

Så i dag, da jeg er igang med at putte den store, bliver den lille meget sur, og jeg går op og ned at trapperne for at prøve og få begge børn til at falde til ro. Så kommer min far ind af døren og blir mødt at skrig og skrål og en meget træt mig! Han går op til den store for at få ham til at falde til ro, mens jeg gir den lille mad.. Så kommer han ned igen og vi snakker lidt, og han siger så... AT , han syns det dybt uansvarligt af min kæreste at tage til julefrokost når han har et sygt barn !?
Det tænkte jeg godt nok længe over...

Hvad syns i??? Jeg var jo hjemme til at tage ham , men kunne selvf. ikke vide ingen af dem gad og sove..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

Fenja09

Anonym skriver:

Hej piger..

Min kæreste skulle til julefrokost i dag hos sin familie, vi var begge inviteret, men da vi har to børn på Hhv. 2 år og 2 mdr. kunne jeg ikke tage med, da det ALTID er vildt druk i den familie...

Vores barn på 2 år, var i går blevet forkølet, ondt i halsen, øjenbetændelse osv. og har været rigtig pylret igår og idag.. 
Jeg sagde til min kæreste han bare skulle tage afsted, og han ville selvf. også gerne afsted...

Så i dag, da jeg er igang med at putte den store, bliver den lille meget sur, og jeg går op og ned at trapperne for at prøve og få begge børn til at falde til ro. Så kommer min far ind af døren og blir mødt at skrig og skrål og en meget træt mig! Han går op til den store for at få ham til at falde til ro, mens jeg gir den lille mad.. Så kommer han ned igen og vi snakker lidt, og han siger så... AT , han syns det dybt uansvarligt af min kæreste at tage til julefrokost når han har et sygt barn !?
Det tænkte jeg godt nok længe over...

Hvad syns i??? Jeg var jo hjemme til at tage ham , men kunne selvf. ikke vide ingen af dem gad og sove..  

Nej jeg synes ikke det er uansvarligt af din kæreste at tage til en planlagt julefrokost selvom jeres ene barn er syg.

Det ville være ubetænktsom, hvis du ikke magtede opgaven alene og havde givet udtryk for at du gerne ville have ham hjemme. Så ville jeg synes at han skulle droppe julefrokosten for at støtte dig. Jeres store barn skal nok klare sig uden sin far den ene aften, selvom han har det skidt - han har jo sin mor

/Fenja

Anmeld

17. november 2012

K&S

Nej, det synes jeg bestemt ikke er uansvarligt, du er jo (som du skriver) selv hjemme og kan ikke på forhånd vide, hvordan aftenen vil forløbe.

Havde du ringet efter din far for hjælp?

Anmeld

17. november 2012

Michelle88

Synes det er okay at han er taget afsted, nu hvor i begge var enige om at han skulle gøre det.. Men hvis i kommer i samme situation igen engang, kan i jo aftale at han ikke drikker så meget til festen, så du hae mulighed for at ringe efter ham, hvis det hele ramler derhjemme..

Anmeld

17. november 2012

K&S

Fenja09 skriver:

Nej jeg synes ikke det er uansvarligt af din kæreste at tage til en planlagt julefrokost selvom jeres ene barn er syg.

Det ville være ubetænktsom, hvis du ikke magtede opgaven alene og havde givet udtryk for at du gerne ville have ham hjemme. Så ville jeg synes at han skulle droppe julefrokosten for at støtte dig. Jeres store barn skal nok klare sig uden sin far den ene aften, selvom han har det skidt - han har jo sin mor

/Fenja

helt enig!

Anmeld

17. november 2012

Den lykkelige

Nej jeg synes overhovedet ikke at han er uansvarlig!
Havde du sagt til ham at du havde brug for ham hjemme, ville jeg synes det var trist hvis han ikke blev og hjalp..
Men i og med du bare sagde "tag afsted" med dig, så synes jeg bestemt ikke man kan bebrejde din kæreste noget!

Anmeld

17. november 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Nej, det synes jeg bestemt ikke er uansvarligt, du er jo (som du skriver) selv hjemme og kan ikke på forhånd vide, hvordan aftenen vil forløbe.

Havde du ringet efter din far for hjælp?

Nej min far bor 900 m. fra os og kommer altid ind når han går tur om aftenen...

Anmeld

17. november 2012

modesty

Når du har sagt til ham at det var okay så nej, det synes jeg bestemt ikke er uansvarligt.

Anmeld

17. november 2012

tarkoflen

Fenja09 skriver:

/Fenja

Kunne ikke være mere enig

Anmeld

17. november 2012

K&S

Anonym skriver:

Nej min far bor 900 m. fra os og kommer altid ind når han går tur om aftenen...

Dejligt at han så lige kom, da du havde brug for 2 hænder mere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.