Er det uansvarligt !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2012

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Dejligt at han så lige kom, da du havde brug for 2 hænder mere

Ja! Det var meget rart.. Ikke at det hjalp særlig meget, for han ville stadig ikke sove

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2012

jydeinden

hvad skulle det uansvarlige være i det?

jeres børn bliver da ikke mere raske af at deres far sidder og hænger hjemme, og når du havde sagt ok for det, kan jeg da slet ikke se problemet

Anmeld

17. november 2012

TeamRocket

Nej da, børn bliver syge, vil ikke sove, eller får mareridt. Så skulle min mand der sejler være uansvarlig hver gang han arbejder og jeg står alene. Ej det synes jeg er strengt sagt af din far. Medmindre en af jer er dødsyg er der ingen grund til at man begge skal blive hjemme.

Anmeld

17. november 2012

Clisolka

Fenja09 skriver:

Nej jeg synes ikke det er uansvarligt af din kæreste at tage til en planlagt julefrokost selvom jeres ene barn er syg.

Det ville være ubetænktsom, hvis du ikke magtede opgaven alene og havde givet udtryk for at du gerne ville have ham hjemme. Så ville jeg synes at han skulle droppe julefrokosten for at støtte dig. Jeres store barn skal nok klare sig uden sin far den ene aften, selvom han har det skidt - han har jo sin mor

/Fenja

Enig 

Anmeld

17. november 2012

aarhusmor

Jeg synes det er forkert af din far at sætte sådan nogle tanker i hovedet på dig, når I som forældre var enige om at det var sådan det skulle være.

Anmeld

17. november 2012

Hvem?

TeamRocket skriver:

Nej da, børn bliver syge, vil ikke sove, eller får mareridt. Så skulle min mand der sejler være uansvarlig hver gang han arbejder og jeg står alene. Ej det synes jeg er strengt sagt af din far. Medmindre en af jer er dødsyg er der ingen grund til at man begge skal blive hjemme.

Anmeld

18. november 2012

Lone Jakobsen

nej jeg synes på ingen måde at din kæreste er uansvarlig.

han kunne ikke vide at børnene blev syge. men for din far kan det ha virket meget overvældende at gå ind og høre børnene græde, hvilket nok er grunden til at han reagerede som han gjorde

jeg tror ikke at din far synes at din kæreste er uansvarlig, det er blot hans måde at beskytte sin datter på.

Anmeld

18. november 2012

Nessie

Næ, skulle han så også blive hjemme fra arbejde?

Mon ikke din far bare lige er blevet slået lidt ud af hele scenariet, da han træder ind af døren?

Kan ikke se at det skulle være uansvarligt på nogen måde

Anmeld

18. november 2012

1977

Profilbillede for 1977

uansvarligt NEJ! - en anelse træls måske JA!

Anmeld

18. november 2012

Bertris

Så længe det er aftalt på forhånd så kan jeg ikke se hvordan det kan være uansvarligt.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.