Kan jeg godt have æl allerede?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. november 2012

ekebiv

mea skriver:

Jeg vil gerne se videnskablig dokumentationen for hele dit indlæg,for den professor jeg er i behandling hos,og som også er forsker,kan bestemt ikke nikke genkendende til dine påstande,og kan heller ikke finde noget på nettet om det. 

Jeg er heller ikke overbevist men vi har jo heldigvis lov til at tro på noget forskelligt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. november 2012

Anonym trådstarter

Miss Kat skriver:

Det kan jeg jo heller ikke afvise, jeg er ikke ekspert. Synes bare det lyder helt utænkeligt. Men prøv da at se om der kommer noget ud af det?

Hihi det er godt nok at bevare et lille bitte håb men ja jeg må jo vente og se .. 

Anmeld

22. november 2012

Miss Kat

Anonym skriver:

Hihi det er godt nok at bevare et lille bitte håb men ja jeg må jo vente og se .. 

Helt sikkert.  

Anmeld

23. november 2012

Hemmeligpigeendnu

Anonym skriver:

Hejsa

Håber det gik godt ved lægen, vidste han noget om hcg kunne påvirke en æltest til positiv resultat?

Heej

Har slet ikk fået svaret dig, men snakkede med lægen da jeg var til kontrol, og de sagde der kunne gå 4-6 uger efter en abort før man havde æg løsning igen..

knus

Anmeld

23. november 2012

Mutti2

Anonym skriver:

Hej Baby.dk bruger..

Jeg begyndte og bløde i sidste fredag, og mistede desværre den lille spir.. i uge 6.

Det er så 8 dg siden.. Jeg har taget en æltest idag.. og den var positiv, Kan man godt have æl allerede?

Nej det er desværre lidt for tidligt. Din krop skal lige have fundet tilbage til sig selv igen.

Du skal nok forvente at for at kunne regne med ÆL-testen, er du nødt til at vente til efter næste mens.

Men det er dermed ikke ens betydning med at du ikke kan blive gravid inden næste mens

Held og lykke med det hele

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Milla-Victoria's mor skriver:

Nej det er desværre lidt for tidligt. Din krop skal lige have fundet tilbage til sig selv igen.

Du skal nok forvente at for at kunne regne med ÆL-testen, er du nødt til at vente til efter næste mens.

Men det er dermed ikke ens betydning med at du ikke kan blive gravid inden næste mens

Held og lykke med det hele

Tak for svar

Men man skal jo have æl for at blive gravid!

Så tænker jo, selvom man måske ikke kan måle det, så kan man jo måske godt stadig have det, ? Har læst at andre har været gravide 3-4 uger efter en abort, så må de jo også haft æl, omkring det samme tidspunkt?

Anmeld

23. november 2012

Anonym trådstarter

Nymark89 skriver:

Heej

Har slet ikk fået svaret dig, men snakkede med lægen da jeg var til kontrol, og de sagde der kunne gå 4-6 uger efter en abort før man havde æg løsning igen..

knus

Tak for svar Det var godt nok længe, men det er heldigvis forskelligt fra person til person ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.