Elsker thea's børnehave!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2012

SaNiNa

StineW79 skriver:

De har også det grønde vand flag i børnehaven, så i sommers havde de omdannet hele legepladsen, til et stort vand videnskabs studie. Det vil sige at de havde store vand bassiner oppe, de sku måle nedbør, og havde nogle folk ude og fortælle hvilke dyr der lever i det danske vand. De smagte frisk fanget fisk osv. 

De laver også tit bål, og på maddage lave de mad over bål, rister skumfiduser og mariekiks. De har fugle, geder, høns og kaniner, som de forskellige stuer skiftes til at passe en uge af gangen, hvor de så lære om dyrepleje og alt muligt. Det er så fantastisk! Vh stine

Det har de dog ikke i vores bh, det er inde midt i byen og så meget plads har de nu heller ikke, men vi er heldige at der er en lille skov lige ved siden af og et grønt område langs en lille å og en dejlig sø inden for kort gå afstand.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
SaNiNa skriver:

Det har de dog ikke i vores bh, det er inde midt i byen og så meget plads har de nu heller ikke, men vi er heldige at der er en lille skov lige ved siden af og et grønt område langs en lille å og en dejlig sø inden for kort gå afstand.

Vi bor i en ret lille by 5 min fra Herning og alligevel er der 3 store børnehaver og en vuggestue. Vi valgte vores børnehave, simpelhen fordi vores førstehånds indtryk bare var helt rigtig. Syntes det er en vild luksus, at de har dyr, en stor lækker legeplads, gode stuer og et kæmpe fællesrum, hvor alle ka lege med alle.

Og vi føler os virklig heldige at ha fået thea ind der. Vh stine

Anmeld

16. november 2012

StineW79

rikkeregnbue skriver:

Det håber jeg da også for jer. Det lyder som en rigtig rar børnehave med pædagoger med masser af  overskud

Ja den er virkelig også bare helt perfekt! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

Maja88

hvor dejligt i nyder det.. det var simpelthen en fryd at være pp arbejde og mærke hvordan børnene nød det.. og de fik sørme også alle neglelak på tæerne

Anmeld

16. november 2012

Hemmeligpigeendnu

ej det lyder som en drøm..

Håber der findes sådan en børnehave i frederikshavn, når jeg engang bliver mor..

Anmeld

16. november 2012

Camilla..

Hvor er det dejligt at høre

Malik skal også snart starte i børnehavne og jeg er angst ved tanken.

Men, håber da vi er ligeså heldige

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Maja88 skriver:

hvor dejligt i nyder det.. det var simpelthen en fryd at være pp arbejde og mærke hvordan børnene nød det.. og de fik sørme også alle neglelak på tæerne

Ja thea har pralet med at alle fik neglelak på, også drengene 

Arbejder du på lindbjerg?? Vh stine

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Nymark89 skriver:

ej det lyder som en drøm..

Håber der findes sådan en børnehave i frederikshavn, når jeg engang bliver mor..

Ja det ka man jo kun håbe på!! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Camilla.. skriver:

Hvor er det dejligt at høre

Malik skal også snart starte i børnehavne og jeg er angst ved tanken.

Men, håber da vi er ligeså heldige

Vi var bare så glade og spændte da thea sku starte, og havde kun hørt godt om stedet, så vi var ik så nervøse. Og thea trængt bare til nye udfordringer, så vi har været så glade for stedet! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

Sildefisk

StineW79 skriver:

Jeg er selv pædagog og det gør mig bare så glad at se, at på trods af nedskæringer osv, stadig er så stor arbejds glæde og overskud. Jeg fortæller dem tit i børnehaven at vi sætter stor pris på alt det de gør for vores datter. 

Også fordi hvis jeg selv ved hvor meget et par positive ord betyder for ens arbejde. De er helt fantastiske! Vh stine

Også pædagog her, fantastisk indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.