Elsker thea's børnehave!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.680 visninger
40 svar
0 synes godt om
16. november 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Elsker thea's børnehave, ja det er lige hva vi gør!

I denne uge har de fod tema, så de ska lave alle mulige sjove ting med føderne. De har spist gullerøder og saltstænger med tærene. De ha lavet fod aftryk i ler og gibs, de maler med tærene, de har tegnet rundt om deres fod, som så sku klippes ud og tegnes på.

I dag da jeg så aflever thea, er pigen der sku ha frugt med syg, så de har ingen frugt. Jeg ska op og handle, så siger at jeg da sagtens ka komme med noget frugt. ( de skiftes til at ha frugt med 1 gang pr mdr) 

Da jeg så kommer tilbage med frugten, sidder nogle af børnene med føderene i lækker fodbad, mens der ligger en stribe, på bordene, med bløde tæpper og hovedepuder og får fodmassage, mens de høre hyggeligt musik. Det er så hyggeligt og dejligt!!

Og der er altid en voksen, som tager imod børnene med et stort smil og godmorgen, hvor er det dejligt du ku komme. De synger, de har maddage, de leger og tager på små ture i skoven og ned til søen når vejret er til det.

Det er nogle fantastiske pædagoger og enormt dygtige medhjælper og thea elsker at kommer derom. 

Ville bare lige dele min glæde med jer alle og ønske rigtig god weekend! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2012

2721

Ej hvor lyder det bare skønt
Blev helt varm om hjertet

Anmeld

16. november 2012

mor2100kbh

StineW79 skriver:

I denne uge har de fod tema, så de ska lave alle mulige sjove ting med føderne. De har spist gullerøder og saltstænger med tærene. De ha lavet fod aftryk i ler og gibs, de maler med tærene, de har tegnet rundt om deres fod, som så sku klippes ud og tegnes på.

I dag da jeg så aflever thea, er pigen der sku ha frugt med syg, så de har ingen frugt. Jeg ska op og handle, så siger at jeg da sagtens ka komme med noget frugt. ( de skiftes til at ha frugt med 1 gang pr mdr) 

Da jeg så kommer tilbage med frugten, sidder nogle af børnene med føderene i lækker fodbad, mens der ligger en stribe, på bordene, med bløde tæpper og hovedepuder og får fodmassage, mens de høre hyggeligt musik. Det er så hyggeligt og dejligt!!

Og der er altid en voksen, som tager imod børnene med et stort smil og godmorgen, hvor er det dejligt du ku komme. De synger, de har maddage, de leger og tager på små ture i skoven og ned til søen når vejret er til det.

Det er nogle fantastiske pædagoger og enormt dygtige medhjælper og thea elsker at kommer derom. 

Ville bare lige dele min glæde med jer alle og ønske rigtig god weekend! Vh stine

Bare det var min datter der gik dér...det lyder da som den fedeste børnehave nogensinde

Anmeld

16. november 2012

B&J

WOW jeg vil da også gå i børnehave igen

tænk at få lov at alt det ej hvor må det være vidunderlig for de dejlige unger....

sikke en fantastisk børnehave

Anmeld

16. november 2012

Carl-Emil's mor

StineW79 skriver:

jeg synes du skal printe dette indlæg ud og vise dem for det betyder virkelig meget at forældrene sætter pris på det arbejde man ligger i at sørge for deres barn har nogle dejlige timer når de er væk fr deres forældre

Anmeld

16. november 2012

MorDk

Lyder bare rigtig dejligt! Skøøønt at have sådan en dejlig institution!

Her er vi også MEGET glade for sønnens instituition! De gør SÅ meget for børnene... og de har også mange temaer... det er SÅ fedt og ungerne lærer rigtig meget!

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Bøllemyr skriver:

Ej hvor lyder det bare skønt
Blev helt varm om hjertet

Jeg bliver nemlig også helt varm om hjertet, når jeg ved at dem der passer på min lille skat, går op i det med liv og sjæl. Det er så dejligt!! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

StineW79

mor2100kbh skriver:

Bare det var min datter der gik dér...det lyder da som den fedeste børnehave nogensinde

Vi er også bare så glade for at det var den børnehave vi valgte. Den er helt, helt fantastisk! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

StineW79

B&J skriver:

WOW jeg vil da også gå i børnehave igen

tænk at få lov at alt det ej hvor må det være vidunderlig for de dejlige unger....

sikke en fantastisk børnehave

Ja det er så fedt at se at de tager sig tiden til at forkæle børnene, ud over alle forventninger. Og de gør det bare gang på gang! De er helt fantastiske! Vh stine

Anmeld

16. november 2012

StineW79

Carl-Emil's mor skriver:

jeg synes du skal printe dette indlæg ud og vise dem for det betyder virkelig meget at forældrene sætter pris på det arbejde man ligger i at sørge for deres barn har nogle dejlige timer når de er væk fr deres forældre

Jeg er selv pædagog og det gør mig bare så glad at se, at på trods af nedskæringer osv, stadig er så stor arbejds glæde og overskud. Jeg fortæller dem tit i børnehaven at vi sætter stor pris på alt det de gør for vores datter. 

Også fordi hvis jeg selv ved hvor meget et par positive ord betyder for ens arbejde. De er helt fantastiske! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.